אייר פראנס מודיעה כי מחלקת העסקים החדשה שלה שכוללת סוויטות פרטיות עם דלת נגללת תותקן במטוסי איירבוס A350 חדשים שייצטרפו לצי החברה עד שנת 2025. בתצורה החדשה יכללו מטוסי ה-A350 שלוש מחלקות: עסקים (48 מושבים), תיירים פרימיום (32 מושבים) ותיירים (212 מושבים). מחלקה דומה הותקנה קודם לכן ב-12 מטוסי 777-300ER שפועלים בקו שבין פריז לניו יורק.

מי שעוקב אחרינו באינטסגרם יודע שיצא לנו לנסות את המחלקת המדוברת במטוסי ה-777-300 בטיסה מניו יורק לתל אביב ממש בשבוע שעבר, והיא בהחלט מהמרשימות שיצא לנו לפגוש.

מחלקת עסקים חדשה של איי פראנס מגיעה גם לאיירבוס A350

מחלקת עסקים חדשה של איי פראנס מגיעה גם לאיירבוס A350 סה״כ הזמינה אייר פראנס 41 מטוסי איירבוס A350-900 מהם קיבלה כבר 20 מטוסים. מטוס ה-A350 ה-21 שצפויה לקבל החברה יבצע את הטיסה המסחרית הראשונה שלו ביולי 2023. מטוס זה וכל הבאים שיימסרו אחריו יקבלו את הקונפיגורציה החדשה.

כידוע, מטוסי ה-A350 של אייר פראנס פועלים גם בקו לתל אביב, לצד מטוסי איירבוס A330, כך שייתכן ובהמשך נראה את המחלקה החדשה לעיתים גם בטיסות מתל אביב לפריז.

מחלקת עסקים חדשה של איי פראנס מגיעה גם לאיירבוס A350

למושבים בשורה ראשונה מרווח גדול יותר לרגליים. מחלקת העסקים החדשה של אייר פראנסהמחלקה החדשה היא בקונפיגורציית 1-2-1, והיא כוללת גישה ישירה למעבר מכל מושב. המושבים במחלקת זו מציעים אפשרות פתיחה למיטה מלאה ברוחב 53 ס״מ ובאורך של כמעט 2 מטרים. בנוסף לכל סוויטה יש דלת הזזה שמאפשרת לנוסע ליצור מרחב כמעט פרטי לחלוטין. עבור הנוסעים בזוג, בכל זוג מושבים הנמצא במרכז תא הנוסעים ישנה מחיצה הניתנת לגלילה מטה בכדי ליצור מרחב משותף.

בדומה לעיצוב של המחלקה החדשה במטוסי ה-777, למושבי השורה הראשונה בתא מחלקת עסקים יש מרחב נוסף לרגליים. לכל נוסע יש גם יחידת אחסון אישית המכילה אוזניות מפחיתות רעש, מראת איפור ומקום לחפצים אישיים של הנוסע.

בכל מושב במחלקת עסקים מותקן מסך רחב בגודל 20 אינץ’ ברזולוציית של 4K וטכנולוגיית בלוטות׳ לחיבור מכשיר אישי. כמו כן, בכל מושב יציאות USB A ו-C ומטען אלחוטי. במטוס גם קיים גם חיבור WiFi לאינטרנט אלחוטי. תכונה חדשה נוספת תאפשר ללקוחות לחבר את המכשיר האישי שלהם ישירות למסך ולהשתמש בו כשלט רחוק.

שיפור גם במחלקת תיירים ותיירים פרימיום

בתא תיירים פרימיום יש 32 מושבים שעוצבו יחד עם Collins Aerospace. במטוסי האיירבוס יותקנו מושבי תיירים פרימיום הדומים לאלו שקיימים ב-12 מטוסי הבואינג 777-300ER שעברו את תהליך החידוש. כל מושב מציע 94 ס”מ מרווח לרגליים ורוחב של 48 ס”מ. כריות המושב עוצבו מחדש וכעת נמשכות עד לגובה הכתפיים לתחושה רכה עוד יותר. כמו כן, לכל נוסע אוזניות שמע מפחיתות רעש, שפע של מקום אחסון, נורת קריאה בודדת ויציאות USB A ו-C.

במחלקת תיירים יש 212 מושבים שפותחו עם Safran Seats. לכל מושב רוחב של 46 ס”מ ו-79 ס”מ מרווח לרגליים. לכל מושב יהיה מעמד לסמארטפון או טאבלט אישי משולב במשענת הגב ויציאת USB C בנוסף ליציאת USB A.

המושבים במחלקות אלו יצויידו במסך רחב בגודל 13.3 אינץ’ גם הם ברזולוציית 4K עם חיבור בלוטות’ לטובת חיבור מכשיר אישי. גם במחלקות אלו יוכלו הנוסעים לחבר את המכשיר האישי שלהם ישירות למסך המושב ולהשתמש בו כשלט רחוק.

ללקוחות בכל המחלקות תהיה גישה לאינטרנט Wi-Fi, כחלק משירות Air France Connect. שירות זה מציע שלוש חבילות – הראשונה ללא עלות לשימוש באפליקציות הודעות בלבד. שתי החבילות הנוספות מאפשרות בנוסף גלישה והיקרה ביותר – גם סטרימינג.

תגובה
  1. חברה של אנטישמים.
    חזרתי עם אייר פרנס מפריז לפני 10 ימים עם משפחתי הגענו לגייט 2 דקות לפני שהוא אמור להסגר והם סגרו לפני כי כולם עלו, הם לא העלו אותנו לטיסה וזרקו אותנו לכלבים ודרשו מאיתנו לשלם 3000€ המזוודות בחזקתם ממש מאפיה רמאים מצאו שיטה לגנוב אותנו.
    רמאות חברה חסרת רחמים הלכנו לחפש מלון עם תינוק ואני נכה בשעה 2 בלילה גם נזק כלכלי אדיר וגם חוויה רעה מאוד.
    המנהלת טיסה הייתה ממש רעה אנטישמית בדקתי באינטרנט מסתבר שיש לחברה בעיה עם ישראלים ויהודים היזהרו הם פרו פלסטינים ורעים ומגעילים.
    אסור לטוס איתם תשלמו עוד קצת לאלעל ותהיו בטוחים !

Comments are closed.