טסים בקרוב? גוגל טיסות מציגה שלושה פיצ׳רים מבוססי בינה מלאכותית באפליקציית גוגל מפות שחשוב להכיר לפני הנסיעה הבאה שלכם:

  • פיצ׳ר Immersive View יראה לכם תצוגה אווירית של 500 אתרי תיירות ברחבי העולם עם מידע בזמן אמת על מזג האוויר ומידת הצפיפות במקום. ניתן גם להציץ למסעדות ובתי קפה באיזור כדי להחליט אם להזמין בהם שולחן מראש
  • ״מסלולים במבט מהיר״ תנווטו ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול 
  • ׳המיטב מהזמן האחרון׳ תתכננו את הטיול שלכם בדסקטופ עם סקירה של כל המקומות שחיפשתם, ויצירת מסלול מותאם אישית

Immersive View יורחב לערים חדשות

פיצ׳ר Immersive View של גוגל משתמש בבינה מלאכותית כדי למזג מיליארדי תמונות ובשילוב עם מידע נוסף מייצרת ליצור תצוגה רב-ממדית של אתרים מרכזיים בעולם. גוגל מודיעה היום על הרחבת הפיצ׳ר לשימוש בארבע ערים חדשות: אמסטרדם, דבלין, ונציה ופירנצה – וליותר מ-500 אתרים איקוניים ברחבי העולם, מטירת פראג ועד לגשר נמל סידני.

פיצ׳ר immersive view של גוגל
פיצ׳ר immersive view של גוגל מציג את ארמון קזינגטון בלונדון

הפיצ׳ר יאפשר לכם למעשה לבקר באתרים המרכזיים בעולם עוד לפני שיצאתם מהבית. איך עושים את זה? חפשו את האתר הרלוונטי במפות Google והקישו על הסרטון הראשון כדי להמריא לסיור וירטואלי. מחוון הזמן יאפשר לכם לראות איזה מזג אוויר צפוי בשעות השונות של היום, ואת מידת העומס באתר, כדי שתוכלו להחליט מתי בדיוק לבקר שם. בנוסף תוכלו גם להציץ לתוך מסעדות שיש לגוגל מספיק מידע לגביהן שמאפשר בניית אותה תמונה דיגיטלית. 

׳מסלולים במבט מהיר׳

אולי אחד הפיצ׳רים הכי חשובים למי שנעזר בגוגל מפות לניווט. מכירים את זה שאתם מנווטים וצריכים כל כמה דקות, או אפילו פחות, לפתוח את הטלפון כדי לבדוק את מצבכם לעומת המסלול? אז כעת גוגל מציגים פיצ׳ר בשם ׳מסלולים במבט מהיר׳ (glanceable directions), שייאפשר לכם לברר איפה אתם לאורך המסלול המתוכנן, ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול. כלומר, לא תדרשו להכנס למצב ניווט כדי לקבל סקירה של המסלול.

איך משתמשים בפיצ׳ר הזה? פשוט בקשו הנחיות ליעד המבוקש וצאו לדרככם. מידע לאחר מכן כבר תוכלו לראות זמני הגעה עדכניים ואיפה לפנות – מידע שעד עכשיו היה זמין רק במצב ניווט מקיף. ואם תחליטו לסטות מהמסלול המתוכנן, גוגל יעדכן את המסלול שלכם באופן אוטומטי.

פיצ׳ר מסלולים במבט מהיר של גוגל

׳המיטב מהזמן האחרון׳ – פיצ׳ר חדש לדסקטופ 

הפיצ׳ר הבא נועד לעזור לכם לעקוב אחר כל המקומות שבהם תרצו לבקר וגם יצור עבורכם את מסלול ההליכה ביניהם. במיוחד אם אתם אתם מתכננים טיול בכמה ערים, ׳המיטב מהזמן האחרון׳ (Recent highlights) יאפשר לכם לארגן ולסדר את תהליך התכנון שלכם באמצעות כך שיציג לכם את כל האתרים והמקומות שחיפשתם אוטומטית ברשימה בצד המסך.

פיצ׳ר המיטב מהזמן האחרון של גוגל (סרטון)

העדכון החדש ישמור עבורכם את המקומות האחרונים שחיפשתם ב”המיטב מהזמן האחרון” אפילו אחרי שתסגרו את החלון של מפות Google כך שתוכלו לעשות הפסקה מהתכנון ולחזור אליו מאוחר יותר מבלי לאבד את כל מה שחיפשתם קודם.

הנוסעים יוכלו להסיר מקומות שצפו בהם, לתכנן כמה טיולים בו-זמנית ולשתף עם השותפים שלהם לטיול חלק מהמקומות – כמו אטרקציות או בתי מלון. ברגע שהחלטתם מה אתם רוצים לראות, אתם יכולים לבחור שלושה יעדים ומעלה, וללחוץ על “מסלול” (directions).לאחר מכן מפות Google ייצרו מסלול מותאם אישית שיעבור בכל המקומות שסימנתם, וגם ישמרו אותו ב”המיטב מהזמן האחרון”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *