מי שעוקב בטח יודע שיפן תמיד תציע משהו מיוחד, שונה, גדול יותר, מיוחד יותר. מעבר לחוויה שהיא הטיול ביפן עצמה – המדינה מציעה גם כמה אפשרויות לינה מעניינות במיוחד. החל מחדר פוקימונים, דרך לילה על בית סירה, מקדש בודהיסטי או בבקתת עץ באמצע היער.

לילה עם פיקאצ׳ו בחדר

מאז שנוצרה סדרת פוקימון בשנת 1990, היא הפכה לחלק משמעותי בתרבות היפנית, ולא רק עבור ילדים. רשת המלונות Mimaru היפנית מציעה במלונות שלה בטוקיו, קיוטו ואוסקה חדרים ספציפיים המעוצבים בסגנון של פוקימון. העיצוב נוגע לכל האלמנטים בחדר – החל מצביעת הקירות, מצעים וריהוט. גם כלי האוכל בחדר מעוצבים בסגנון פוקימון. בכל מלון יש מגוון סוגי חדרים מעוצבים בסגנון זה שיכולים להכיל 4-6 אנשים.

האורחים בחדרים אלו מקבלים סט מתנות מיוחד, גם הוא כמובן בעיצוב פוקימונים ייחודי. אין ספק שמדובר בחווייה ייחודית למבקרים ביפן.

חדר פוקימונים במלונות Mimaru
חדר פוקימונים במלונות Mimaru

בקתת עץ במעמקי היער

אם אתם חובבי טבע, אתר הנופש Treeful Treehouse Sustainable הנמצא באי אוקינאווה, שם תוכלו להתארח בבקתות עץ ברות קיימא הממוקמות באמצע היער לצד נוף של טבע בתולי. אוקינוואה למי שלא מכיר, היא אי בדרום יפן שמהווה המקבילה היפנית להוואי, והוא ידוע במים הכחולים והצלולים שלו בחופים.

אתר הנופש treeful.treehouse באוקינוואה
אתר הנופש treeful.treehouse באוקינוואה

במהלך השהות, תוכלו לטייל באחד ממסלולי ההליכה בטבע היפני שמסביב. בבקתת הסאונה של אתר הנופש תקבלו גם נוף ליער מבעד לקיר זכוכית. לאחר הסאונה, תוכלו להתגלש במגלשה ישירות מבקתת הסאונה אל האגם ביער.

מתחם האירוח כולל שתי בקתות עם מקום לשישה אנשים.

אירוח בבית סירת דייגים

בכפר הדייגים הקטן אינה (Ine) בחלק הצפוני של מחוז קיוטו Kyoto תוכלו לבלות את הלילה בבית סירות מסורתי – הנקרא גם Funaya – ולחוות את האווירה האותנטית של הים. ב-Ine Funaya Stay Minagi יש שתי קומות הכוללות: חדר שינה, סלון, חדר רחצה ומרפסת. בכל בית סירה יש מקום לעד שישה אנשים.

לינה בספינת דייגים
לינה בספינת דייגים ב-Ine Funaya Stay Minagi

מי שלא יסתפק בלינה על החוף יוכל להזמין סיור מודרך במפרץ עם דייג מקומי ב”מונית ים”. בסיור הימי תקבלו הזדמנות לצפות באחת ממיני העייט המיוחדים לאזור.

לילה במקדש בודהיסטי

ביפן, תוכל לבלות את הלילה במקדשים בודהיסטים במה שנקרא shukubo אשר מתורגם באופן חופשי ל”לישון עם הנזירים”. המקדשים שימשו במהלך ההיסטוריה למקום לינה לנזירים שנסעו לפרקי זמן ארוכים והיו זקוקים למקום שינה וכיום גם תיירים מוזמנים לישון בהם.

לינה במקדש ביפן
לינה במקדש ביפן

החדרים במנזרים מרוהטים בסגנון יפני מסורתי, וחדרי הרחצה משותפים בדרך כלל עם האורחים האחרים. המחיר ללינה כולל לרוב גם ארוחת בוקר וגם ארוחת ערב, המושתתים על עקרונות בודהיסטים ובהתאם אינם מכילים בשר, דגים, ביצים או מוצרי חלב.

במהלך השהות ניתן להשתתף בטקס הבוקר של הנזירים, גונגיו(gongyo), המתורגל באופן שונה בהתאם לענף בבודהיזם אליו המקדש משויך. לעתים קרובות הטקס כולל דקלום סוטרות, תפילה ומחיאות כפיים. אם בא לכם חווית רוגע אמיתית, ניתן להשתתף באימון מדיטציה וטיול בגני המקדש השלווים.

מלון אמנות בטוקיו

מלון האמנות Park Hotel Tokyo ממוקם בקומות 25-34 של מגדל המדיה Shiodome אשר גובהו מתנוסס  לגובה 173 מטר. המלון ידוע כמלון אומנות הכולל למעלה מ-400 יצירות אמנות הפזורות בלובי ובמסדרונות. אם תזמינו את אחד החדרים המכונים “חדרי האמנים”, תוכלו לבלות את הלילה בחדרים בהם הקירות עוטרו ישירות על ידי אמנים – כל אחד עם הטאץ’ המיוחד שלו. אם אתם אמנים בעצמכם, תוכלו גם לקחת חלק בסדנאות היצירה של המלון, בהן תוכלו לצייר בסיוע של מדריך מקצועי.

מלון האמנות Park Hotel Tokyo
מלון האמנות Park Hotel Tokyo

Simose Art Garden Villa

Simose Art Garden Villa שנפתח לאחרונה, הוא מלון אמנות המורכב מעשר וילות, מסעדה ומוזיאון לאמנות שתוכנן על ידי האדריכל היפני הנודע שיגרו באן (Shigeru Ban) האירוח ב-Simose Art Garden Villa כולל חוויה משולבת של אדריכלות, אוכל ואמנות.

מלון האמנות Simose Art Garden Villa
מלון האמנות Simose Art Garden Villa

האורחים במלון יכולים לבחור להתארח באחת מתוך עשר וילות ייחודיות- כולן סוויטות, בהם בית הנייר, מבנה העשוי מצינורות הנייר המיוחדים של באן, כמו גם וילות אחרות המבוססות על כמה מהעיצובים הידועים ביותר של בתי הנופש של באן. במסעדה תוכלו ליהנות ממטבח צרפתי שמטעמיו עשויים מחומרי גלם מקומיים. בתי המוזיאון הם אוסף של כ-500 יצירות אמנות שנאספו במשך חצי מאה. המוזיאון הוא יצירת אמנות בעצמו, הכולל שמונה גלריות הניתנות להזזה שנראות כאילו הן צפות על המים. המוזיאון עוצב על ידי שיגרו באן בהשראת האיים של הים הפנימי של סטו.

וילה על המים ב-Simose Art Garden Villa
וילה על המים ב-Simose Art Garden Villa
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *