שירות חדש של סלקום ומנורה מבטחים יאפשר לרכוש מראש ביטוח נסיעות לחו״ל התקף לשנה שיופעל אוטומטית בכל טיסה. לרגל ההשקה, המצטרפים לביטוח האוטומטי יקבלו הנחה בשיעור 15% לנסיעות בחודשים יולי- אוגוסט.

שיתוף פעולה חדש בין סלקום ומנורה מבטחים יאפשר למנויי סלקום ובני משפחתם הטסים לחו”ל עם הנייד לרכוש מראש ביטוח נסיעות דיגיטלי התקף לשנה ומופעל אוטומטית בכל טיסה. מדובר בפוליסה דיגיטלית אשר פותחה בשיתוף פעולה של קבוצת מנורה מבטחים וחברת הטכנולוגיה לביטוח דיגיטלי לדג’רטק המפתחת פלטפורמה ליצירת מוצרי ביטוח מתקדמים ודיגיטליים המתמקד בפתרונות מבוססי שימוש.

ההצטרפות למסלול הביטוח החדש זמינה החל מהיום באתר סלקום. הלקוחות יוכלו לרכוש מסלול ביטוח שנתי ולבחור את הכיסויים הרלוונטיים. כדי להקל על הנוסע, הוא ידרש למלא הצהרת בריאות פעם אחת בלבד והיא תהיה תקפה למשך שנה. לאחר מכן יופעל הביטוח אוטומטית בכל טיסה עם הטלפון הנייד שלכם. כמו במסלולי ביטוח רגילים יוכלו הנוסעים לבחור את הכיסויים בהתאם לנסיעה  לרבות הוספת ספורט אתגרי, כיסוי הריון וכיסויים נוספים.

לכבוד ההשקה מציעות החברות הנחה של 15% על כלל הכיסויים לנסיעות בחודשים יולי-אוגוסט. כך לדוגמא מצטרפים עד גיל 60 למסלול השנתי ישלמו עבור ביטוח בסיסי (כולל כיסוי לאיתור וחילוץ וצד ג’) מחיר של 1.65 דולר ליום.

ההצעה החדשה נועדה לחסוך בזמן ועיסוק לפני כל נסיעה שכן הנוסעים נדרשים לבצע את תהליך רכישת הביטוח לפני כל נסיעה. עם זאת, נכון לעכשיו המוצר החדש של סלקום ומנורה כולל הפעלה אוטומטית בלבד, אך לא מציע חבילות של תשלום מראש על ביטוח לשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *