שלוש שנים לאחר תחילת שיתוף הפעולה עם ל׳אוקסיטן, אל על צפויה להציג בקרוב ערכת נוחות חדשה לנוסעי מחלקות היוקרה – והפעם צפויה ערכה יוקרתית במיוחד.
כמעט כל חברות התעופה בעולם מחלקות לנוסעי מחלקת עסקים ערכת נוחות שכוללת אביזרים כאלה ואחרים. חלק מהחברות שואפות לחלק את ערכת הנוחות הכי יוקרתית שיש וחלקן מנסות דווקא להעביר באמצעות הערכה טעימה ממדינת הבית של חברת התעופה.
בשנת 2020 החלה אל על לחלק בטיסותיה ערכת נוחות של חברת הקוסמטיקה ל'אוקסיטן (L'OCCITANE) שכבר הפכו מזוהות עם מחלקות היוקרה של אל על. הערכות מחולקות כיום לכל נוסעי מחלקת תיירים פרימיום ועסקים בטיסות הקצרות וארוכות הטווח. בכל ערכה יש גרביים, כיסוי עיניים, מברשת ומשחת שיניים, קרם ידיים ואטמי אוזניים. הייחודיות של הערכה נעוצה בכך שהיא עשויה מחומרים ממוחזרים – כאשר גם התיק וגם מברשת השיניים בערכה עשויים מחומרים ממוחזרים ומתכלים
כעת נודע לחדשות תעופה כי לאחר שלוש שנים אל על נערכת להחליף את ערכות הנוחות בטיסות ובכך לשדרג את הצעת הערך לנוסעי מחלקות הפרימיום. אל על בחרה ככל הנראה ערכות נוחות של המותג היוקרתי TUMI הידוע במוצרי הנסיעה שלו, כולל תיקים ומזוודות. נכון לעכשיו לא ידוע לנו מה תהיה תכולת הערכה והאם תהיה ערכת נוחות אחידה או ערכות שונות למחלקת עסקים ותיירים פרימיום ולטיסות קצרות לעומת ארוכות.
רק לאחרונה הודיעה חברת התעופה אייר אינדיה שבחרה גם היא במותג TUMI לספק עבורה ערכות נוחות למחלקות הפרימיום. אייר אינדיה בחרה בשלוש ערכות שונות לכל מחלקה: ראשונה, עסקים ותיירים פרימיום. הערכות שונות בנראות החיצונית שלהן וגם בתכולה של כל אחת והן מספקות לנו הצצה לאיך יוכלו להראות הערכות של אל על בעתיד. בעוד אייר אינדיה בחרה במוצרים של המותג האמריקאי Malin + Goetz, עדיין לא ידוע אילו מוצרים ואילו מותגים נבחרו למלא את הערכות של אל על.
הערכה של נוסעי מחלקה ראשונה של אייר אינדיה (האמצעית בתמונה) כוללת תיק רך עם מנשא. בתוך כל ערכה יש מוצרי טיפוח של המותג Malin + Goetz (קרם ידיים וגוף, ספריי לחות לפנים וקרם לחות לשפתיים) וכן מסכת עיניים של Tumi, גרביים, מברשת ומשחת שיניים, אטמי אוזניים, עט ונייר טישו.
ערכות האביזרים של מחלקת עסקים (בתמונה מצד שמאל) כוללת תיק קשיח. בחזית התיק יש מקום לפאצ׳ העור המפורסם של TUMI עליו ניתן לחרוט את שם הנוסע בכל אחת מחנויות המותג. בערכה אותה תכולה של ערכת מחלקה ראשונה.
כמו כן, אייר אינדיה חברה ל-TUMI לספק פיג׳מות לנוסעי מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה בטיסות ארוכות. אייר אינדיה תציע בגדי שינה ממותגים עשויים מחומרים ממוחזרים בשילוב כותנה. יהיה מעניין לראות האם אל על תבחר גם היא בעתיד להציע פיג׳מות לנוסעי מחלקות היוקרה.
תגובה
בהתאם יעלה הכרטיס, באל על אף פעם לא היו מתנות חינם……
וגם זה לא ישכנע רבים לטוס איתם. מנסיון של טיסת 14ש לתאילנד ( 11ש+ עצירה בפוקט בקוביד), והם לא ניקו את השירותים אפילו פעם אחת, אולי יתחילו בזה קודם ואז נתקדם. תחושת הבית של הסיסמה שלהם מסתכמת בגסות הרוח של הצוות והנוסעים גם יחד. לא מיועד לבני תרבות. כמה חבל.
בקרוב זה עמום מאוד. מה זה קרוב ?
השאלה היא אם האיפור יימרח על הפנים, מהבכי של הנוסעים…
הישראלים טסים כחמולה עם ילדים ותינוקות. זה יוצר מטוס מאד רועש. אם אל על באמת רוצה לתת ערך לשדרג את ההצעה שלה שתקצה במטוס מושבי תינוקות עם יותר בידוד אקוסטי, אזורי משפחות ואזורי שקט גם במחלקות תיירים.
זה הדבר היחיד שיגרוך לי כרגע לשלם יותר לאל על.
Comments are closed.