סוכני נסיעות בישראל בשיתוף עם רשות שדות התעופה של הונג קונג וקתאי פאסיפיק יצאו לאחרונה בפרסומים על חלוקת כרטיסי טיסה בחינם להונג קונג, כתלות ברכישת חבילת נופש.

למי מכם שזוכר, הרשויות בהונג קונג חילקו לאחרונה 400 כרטיסי טיסה הלוך ושוב מישראל להונג קונג בעלות של מיסי נמל בלבד שיצאה כ-300$. זאת כחלק מקמפיין ענק של ממשלת הונג קונג, בשיתוף עם חברות התעופה המקומיות, לעידוד תיירות נכנסת למדינה. לקמפיין היה ביקוש רב בישראל וכל הכרטיסים אזלו תוך שעות ספורות. עוקבים ברשתות החברתיות עדכנו אותנו כי ניסו להזמין כרטיס טיסה במסגרת המבצע ללא הצלחה.

כעת נראה כי הרשויות בהונג ממשיכות בקמפיין שמטרתו משיכת תיירים עם מבצעי המשך דומים. אמנם לא מדובר במבצעים אטרקטיביים באותה מידה של כרטיס ללא עלות (בתשלום מיסים), אך לא פחות משתלמים בהסתכלות על החבילה הכוללת, בעיקר לנוסעים בזוג.

דיזנהאוז לדוגמא פרסמה מבצע של כרטיס טיסה בחינם ברכישת חבילה (טיסה +מלון) להונג קונג, שכוללת טיסות של קתאי פאסיפיק ושהייה של מינימום 3 לילות במלון. חשוב להגיד שגם במקרה הזה בעבור הכרטיס הנוסף  נדרש לשלם מיסים ודמי טיפול של דיזנהאוז בסך של $350. המבצע של דיזנהאוז רלוונטי למזמינים עד לתאריך ה-30 ביולי להמראות בין התאריכים 12.6.23-11.3.24.

מהבדיקה שלנו באתר דיזנהאוז עולה כי לא ניתן לבצע הזמנה עצמאית באתר במסגרת המבצע, אלא נדרש להשאיר טלפון לסוכן שייחזור אליכם לבצע הזמנה. כמו כן לא מצויינים מחירי החבילות במסגרת המבצע לנוסע הראשון. עם זאת, בעמוד הפייסבוק של דיזנהאוז מצאנו דוגמא לחבילה הכוללת טיסות של קתאי פאסיפיק, כולל 4 לילות במלון 4 כוכבים במחיר של 6,499 ש״ח לאדם, כלומר כ-1750$. בתוספת מיסים בעלות של 350$ לנוסע נוסף, העלות המשוקללת לאדם עומדת על כ-1,050$, מחיר משתלם למדי ביחס לתמורה. 

חשוב להגיד שאמנם המבצע נועד לקדם תיירות להונג קונג, אך לאחר ההגעה להונג קונג ניתן לטוס ליעדים רבים במזרח בקלות ובמחירי טיסת לואו קוסט מישראל לאירופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *