חברת התעופה דלתא איירליינס מפעילה כיום טיסות מתל אביב לניו יורק בוסטון והחל מהשנה גם לאטלנטה. בקווים לניו יורק ובוסטון מפעילה החברה מטוסי איירבוס A330neo עם המחלקות הכי עדכניות של החברה (עסקים עם סוויטות פרטיות לכל נוסע, תיירים פרימיום ותיירים). בקו לאטלנטה בחרה החברה להפעיל מטוסי איירבוס A350, אשר צפויים לעבור שדרוג בקרוב ובכך לשפר את חוויית הנוסע.

מחלקת עסקים של לאטאם במטוסי דלתא. תמונה: חדשות תעופה
מחלקת עסקים של לאטאם במטוסי איירבוס A350 של דלתא. תמונה: חדשות תעופה

מטוסי האיירבוס A350 שמפעילה דלתא בקו לתל אביב הם מטוסים שנרכשו מחברת התעופה לאטאם (LATAM) מדרום אמריקה, וטרם הותקנו בהם מחלקות ההושבה של חברת דלתא, אלא נותרו המחלקות של לאטאם. המשמעות היא שבאותם מטוסים מותקנת מחלקת עסקים פחות יוקרתית מזו של דלתא וכן כי אין במטוסים אלו מחלקת תיירים פרימיום ובחלקם גם גלישת WiFi. מחלקת העסקים שמותקנת במטוסים של לאטאם לשעבר היא בתצורה של 2-2-2, כלומר אין לכל נוסע גישה ישירה למעבר. בשאר מטוסי ה-A350 של החברה, שלא פועלים כרגע בקווים לתל אביב, מותקנות המחלקות העדכניות של החברה.

מחלקת העסקים העדכנית של דלתא
מחלקת העסקים העדכנית של דלתא

חברת דלתא מחזיקה ב-28 מטוסי איירבוס מדגם A350-900, מתוכם סה״כ תשעה מטוסים שנרכשו מחברת לאטאם. כאמור, בשאר המטוסים מותקנות מחלקות הדגל של החברה, כולל מחלקת עסקים עם סוויטה פרטית לכל נוסע. בכוונת חברת דלתא לשדרג את הקבינות של המטוסים שנרכשו מלאטאם מקצה לקצה, כולל התקנת מחלקות היוקרה (עסקים ותיירים פרימיום) של דלתא וכן החלפת מחלקת תיירים.

מדיווח של אתר simpleflying עולה כי חברת דלתא השלימה את השדרוג של מטוס A350 ראשון לתצורה העדכנית של דלתא. על פי הדיווח המטוס עבר את ההסבה בסינגפור וב-7 ביולי המריא בדרכו ללוס אנג׳לס ומשם לאטלנטה, שדה הבית של חברת דלתא. לאחר שיושלם השדרוג של כל צי מטוסי ה-A350 של לאטאם לשעבר, יופעלו בקו מתל אביב לאטלנטה המטוסים בתצורה המשודרגת, מה שאמור לשפר את חוויית הנוסע. יצוין כי השדרוג של המטוסים נעשה בהדרגה כך שהוא עלול לקחת זמן מה.

מטוסי ה-A350 של לאטאם לשעבר כוללים 2 מחלקות בלבד: עסקים (30 מושבים) ותיירים (309 מושבים). על פי אתר airfleets, במטוס המדובר (מספר רישום N569DZ), הותקנו המחלקות העדכניות של דלתא: מחלקת עסקים (30 סוויטות פרטיות), מחלקת תיירים פרימיום (48 מושבים) ותיירים (226 מושבים).

אנחנו טסנו לאחרונה בקו של דלתא מתל אביב לאטלנטה. בעוד יש יתרונות למחלקת העסקים הישנה של לאטאם (בתמונה מעלה), כמו רוחב המושבים ומרווח ענק לרגליים, אין ספק שהיא מיושנת ונחותה משמעותית ממחלקת הדגל של של דלתא, Delta One Suites שמותקנת במטוסים שפועלים בשאר הקווים של דלתא מתל אביב. לאחר השדרוג יתווסף לקו זה מחלקת תיירים פרימיום, שמציעה נוחות עדיפה מתיירים אך מחיר זול מעסקים, והופכת פופולארית במיוחד בקרב נוסעים בשנים האחרונות.

תגובה
  1. אני טסתי עם דלתא לגורגיה , והיו במטוס ה 350 את התצורה העדכנית של דלתא. כולל פרימיום אקונומי, ביזנס וקואוץ גם בהלוך וגם בחזור- לא יודע על מה אתם מדברים.

  2. אם טסת מתל אביב, אז היו אולי מושבי Comfort+ אבל לא מחלקת תיירים פרימיום, מוצרים שונים למדי

Comments are closed.