אחרי חנות היוקרה של Coach בתוך מטוס 747, עכשיו מפתיעים במלזיה עם עוד חוויה ייחודית: לינה בחדר של ברבי.

בשיתוף פעולה ייחודי של מלון גרנד הייאט קואלה לומפור והמותג ברבי, שני הצדדים יציעו חופשה שלמה בסגנון של ברבי תחת חבילות אירוח שקיבלו את השם ״Barbie Ultimate Staycation״. אמנם הקונספט הוצג לראשונה ב-2021, אך עלה לכותרות לאחרונה עם הצלחתו של סרט ברבי החדש. קבלו הצצה לתוך חוויית הלינה הייחודית.

כחלק מחוויית הברבי הפכה קומה שלמה במלון שנמצא בבירת מלזיה לקומה מעוצבת ברוח המותג של ברבי. 14 חדרים וסוויטות עוצבו מחדש כדי לשקף את המותג, כולל הצביעה הוורודה שמזוהה עם המותג ועד לאלמנטים שונים מהקריירות המגוונות של ברבי. האורחים יכולים לבחור מתוך מספר חדרים לפי נושאים שונים שמלווים את המותג של ברבי:

  • Barbie Fantasy
  • Barbie Extra
  • Barbie You Can Be Anything: חדר שמתמקד בקריירות השונות של ברבי, מרופאה ועד אסטרונאוטית

פנטזיית הברבי לא נגמרת בחדרים ויש במלון גם בית קפה ברבי (Barbie Café) שמגיש ארוחת בוקר, ארוחות תה וקוקטיילים בערב, כולם עם טוויסט בהשראת ברבי. בנוסף יוכלו האורחים להזמין ערכת ״שעת תה״ מעוצבת גם היא בסגנון ברבי.

אז כמה ייעלה לכם לישון בחדר של ברבי? המחירים מתחילים מ-285$ לזוג+1 בחדר הבסיסי ועד כ-615$ לזוג+2 בסוויטת ברבי. קופסאת שעת תה מעוצבת בסגנון ברבי תעלה 47$ נוספים.

זהו לא הקונספט הייחודי הראשי שהוצג במלזיה לאחרונה. רק לפני חודש דיווחנו על חנות הקונספט החדשה של מותג היוקרה COACH שהוקמה בתוך מטוס 747 ג׳מבו שיצא משירות. חנות הקונספט הראשונה מסוגה שקיבלה את השם “Coach Airways” ממוקמת במרכז קניות מסחרי במלזיה בשם -Freport A’Famosa Outlet הנמצא באזור Melaka, כשעתיים נסיעה מהבירה קואלה לומפור.

חשוב לציין שכיום לא ניתן לקבל אשרת כניסה למלזיה עם דרכון ישראלי, כך שנכון לעכשיו האופציה תהיה פתוחה רק לישראלים עם דרכון זר. בעבר ניתנו אשרות כניסה לאנשי עסקים, אך הדבר הפך מורכב יותר בשנים האחרונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *