מי שעוקב אחרינו באינטסגרם בטח כבר הבין שמלטה הייתה הפתעת השנה שלנו. מה שתכננו שיהיה סוף שבוע רגוע במדינת האי השכנה לישראל הפך לחופשה מהנה ביותר באי שעמוס בהיסטוריה, תרבות, אוכל איטלקי מסורתי וטעים וחופי טורקיז מהפנטים. וכל זה רק שלוש שעות מישראל.

ועכשיו עם סוף הקיץ ישנה ירידת מחירים לאי הסמוך לישראל החל מחודש ספטמבר. חברת אייר מלטה מוכרת נכון לעכשיו באתר החברה כרטיסי טיסה הלוך ושוב מתל אביב למלטה החל מ-151$. מי שייחפש במנועי חיפוש הטיסות ימצא שניתן להזמין את אותן טיסות אפילו במחירים נמוכים יותר, למשל דרך אתר lastminute.co.il שמציע אותן ב-129$ בלבד. כמובן שחשוב מאוד לשים לב לתנאי הכרטיס לפני ההזמנה. וכמו שציינו בעבר, אנחנו ממליצים להזמין טיסות ישירות מול חברת התעופה, או לחלופין מול סוכן ישראלי.

אייר מלטה מפעילה כיום שלוש טיסות שבועיות מתל אביב למלטה בימים שני רביעי ושבת. היתרונות בטיסות עם אייר מלטה הם שגם מחיר הבסיס כולל תיק גב עד 2 ק״ג וגם מזוודת טרולי עד 10 ק״ג. כמו כן, במחיר הבסיס תהיה לכם אפשרות לשנות את תאריכי הטיסה במחיר של 35 יורו.

בנוסף אייר מלטה היא גם היחידה שמציעה טיסות במחלקת עסקים למלטה. אמנם מדובר במחלקת עסקים צנועה יחסית, אך היא מזכה את מחזיקי הכרטיסים ב-2 מזוודות טרולי עד 15 ק״ג כל אחת, מזוודה לבטן המטוס במשקל של עד 32 ק״ג, ארוחה בטיסה, כניסה לטרקלין ותורים מהירים בשדה התעופה על פי זמינות.

מזג האוויר במלטה בספטמבר אמור להיות נוח למדי בחודשים הקרובים עם ממוצע של 28 מעלות במהלך היום בספטמבר ו-25 מעלות באוקטובר. בשילוב עם זמן הטיסה הקצר, מדובר ביעד מושלם לגיחה מתל אביב.

במקביל, גם חברת ריינאייר מפעילה טיסות ישירות מתל אביב למלטה. עם זאת, ריינאייר מפעילה טיסה שבועית אחת, מה שמחייב את הנוסעים לטוס לשבוע, או לחזור עם חברת תעופה שונה. כמו כן, המחירים של ריינאייר לספטמבר למשל מתחילים כרגע במחיר של 155$ בתעריף הבסיס, שכולל תיק גב בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *