בימים האחרונים החלה חברת התעופה גאלף אייר מבחריין למכור כרטיסי טיסה מתל אביב לתאילנד, אחד מהיעדים האהובים על ישראלים, במחירים משתלמים במיוחד במהלך החורף הקרוב.

נכון לעכשיו גאלף אייר מציעה טיסות במחלקת עסקים (“Falcon Gold״) מתל אביב לבנגקוק, עם קונקשן בבחריין, במחירים שמתחילים ב-1658$ ברכישה ישירות דרך אתר חברת גאלף אייר. מי שייחפש את אותם טיסות במנועי החיפוש השונים יימצא אותם גם במחירים שקרובים יותר ל-1,500$. נכון לעכשיו אנחנו לא יודעים האם מדובר במחירי מבצע ואם כן מתי הוא צפוי להיגמר והמחירים ייעלו.

כפי שכתבנו בעבר, אנחנו ממליצים לרכוש את הטיסות ישירות דרך חברת התעופה או דרך סוכנים ישראליים ולהמנע מלרכוש דרך סוכנים אינטרנטיים שלא כפופים לחוק הגנת הצרכן בישראל.

מחלקת עסקים במטוס 787 של חברת גאלף אייר
מחלקת עסקים במטוס 787 של חברת גאלף אייר. תמונה: חדשות תעופה

הטיסות הארוכות מבחריין לבנגקוק מבוצעות כולן במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדישים של החברה. היתרונות של הטיסה במחלקת עסקים של החברה כוללת מושב שנפתח למיטה לכל נוסע, תורי ביטחון מהירים, כניסה לטרקלין בכל שדה תעופה, ארוחות משודרגות, ערכת נוחות אישית לכל נוסע, שירות משודרג ועוד.

הטיסות הקצרות מתל אביב לבחריין מבוצעות לרוב במטוסי איירבוס צרי גוף, כלומר עם מחלקת עסקים פשוטה יותר, ללא מושבי מיטה. עם זאת, מדובר בטיסה קצרה של כשלוש שעות בלבד. בהקשר זה חשוב להזכיר שגאלף אייר הודיעה כי תפעיל בתקופה הקרובה מטוסי 787 גם  בטיסות מתל אביב, בימי שלישי.

הטיסות מתל אביב לבנגקוק עם גאלף אייר אורכות כ-13 שעות, כולל עצירה של כ-3 שעות בבחריין. אורך הטיסות חזור מבנגוק משתנות בהתאם ליום הטיסה חזרה. בחלק מהטיסות מדובר בטיסות נוחות במיוחד של כ-12 שעות עם עצירה קצרה של כשעתיים בבחריין. עם זאת, הטיסות חזרה בחלק מהימים כוללות קונקשן של 24 שעות בבחריין, אותם ניתן לנצל לטיול במדינה.

לנוסעים בטיסת קונקשן ארוך מציעה החברה סיור חינם בבחריין בזמן הקונקשן. הסיורים מתקיימים פעמיים ביום בשעות בשעות 09:00 (לנוסעים עם טיסת ההמשך החל מ-13:30) ו- 19:00 (לנוסעים עם טיסת המשך החל מ-23:30). משך הסיור כ 3 שעות וכולל הסעה בחזרה לשדה. ההרשמה וההצטרפות לסיור הוא על בסיס מקום פנוי, ויש לדאוג עצמאית לויזה לבחריין טרם הנחיתה באמצעות מנגנון ה-e-Visa.

לשם השוואה, טיסות במחלקת עסקים מתל אביב לבנגקוק במהלך חודשי החורף בחברות אחרות מתחיל כרגע באזור ה-2,300$, כאשר טיסות ישירות עם אל על מתחילות במחיר של 2,800$. אמנם גם 1,500$ נחשב למחיר לא זול, אך עד לא מזמן כרטיסים במחלקת תיירים נמכרו במחירים לא רחוקים מכך בשלב הביקוש הרב. כמו כן, אין ספק שהתמורה שמקבלים משדרגת את חויית הטיסה משמעותית.

יש לכם שאלות על הטיסות של גאלף אייר? בואו לשאול אותנו בקהילת חדשות תעופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *