בקרוב תגיע עונת שיא התיירות באיחוד האמירויות, עם רדת הטמפרטורות במדינה לקראת חודש נובמבר. כמו בשנים קודמות, גם בעונת החורף הקרובה איחוד האמירויות צפוי להוות יעד נופש חם וקרוב לישראל. בתוך כך צפויה עלייה בביקוש ובהתאם ייתכן גם במחירים.

בעוד מחירי הטיסות לדובאי כרגע יציבים יחסית וברוב המקרים מתחילים באזור ה-300$, מחירי הטיסות לאמירות השכנה אבו דאבי דווקא ירדו לאחרונה. זאת למרות ששתי האמירויות קרובות יחסית וזמן הטיסה אליהן דומה. כך למשל בבדיקה של תאריכים אקראיים בחודש ספטמבר (5-12), מחירי הטיסות הישירות לדובאי נעים בין 295-482$, בזמן שמחירי הטיסות הישירות לאבו דאבי באותם תאריכים בדיוק נעים בין 107-183$.

בימים האחרונים גם חלה ירידת מחירים בטיסות לאבו דאבי לחורף הקרוב, למרות שמדובר בעונת השיא במדינה. חברת הלואו קוסט וויז אייר פרסמה בימים האחרונים מחירים מוזלים לטיסות לאבו דאבי, כאשר כרטיסי טיסה הלוך ושוב נמכרים כרגע החל מ-83$ בתעריף הבסיס, שכולל תיק גב בלבד. חברת ״וויז אייר אבו דאבי״, חברת הבת האמירתית של וויז אייר, צפויה להפעיל בחורף הקרוב 6 טיסות שבועיות בין תל אביב לאבו דאבי.

כמו כן, באותם תאריכים בדיוק מציעה כרגע חברת איתיחאד טיסות לאבו דאבי במחיר של 183$, כולל טרולי. מדובר במחיר מעולה לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם. למרות זמן הטיסה הקצר, חלק מהטיסות של איתיחאד גם פועלות במטוסים רחבי גוף שמציעים נוחות טיסה עדיפה. חשוב לציין כי מנועי חיפוש הטיסות השונים מציגים אפילו מחירים זולים יותר לאותם טיסות דרך סוכנים ישראליים, אך חשוב להסתכל על תנאי הכרטיס.

לא לפספס ביקור בפארק Ferrari World - אגדות מוטוריות לצד מתקני אקסטרים
לא לפספס ביקור בפארק Ferrari World – אגדות מוטוריות, סימולטור מירוץ ומתקני אקסטרים

מהניסיון שלנו עם אבו דאבי, שהיא בירת איחוד האמירויות, היא מציעה חוויה שונה, רגועה ומעט אותנטית יותר ביחס לדובאי. בתוך כך תמצאו באבו דאבי מגווני פארקי שעשועים – אנחנו ניסינו את וורנס ברוס ופרארי שבהחלט הצדיקו את הביקור בהם גם לקבוצה של מבוגרים בלבד. כמו כן תמצאו באבו דאבי חופים עם מי טורקיז ומבנים אדריכליים עוצרי נשימה כמו המסגד הגדול והלובר.

במהלך ביקור באבו דאבי תוכלו לשלב גם ביקור בדובאי. בהקשר זה חשוב לציין שבשדה התעופה של אבו דאבי פועל שירות שאטלים דו כיווני 24/7 בשם Airport Express שלוקח נוסעים משדה התעופה עד לקניון Ibn Battuta Mall בדובאי. השאטלים יוצאים מכל הטרמינלים בשדה התעופה (1/2/3) ואת לוח הזמנים שלהם ניתן למצוא באתר שדה התעופה. עלות הנסיעה עומדת על 8.20$ לאדם ואת התשלום ניתן לעשות מראש באתר שדה התעופה.

למי שמחפש אלטרנטיבה יותר נוחה אך יקרה להתניידות בין האמירויות, מונית אמורה לעלות כ-250 ש״ח לכיוון. האופציה האחרונה והשיטה שאנחנו בחרנו בה, היא השכרת רכב בשדה התעופה באבו דאבי לטובת ביקור בדובאי בנסיעה שארכה כשעה.

יש לכם שאלות בנושא? מוזמנים לשאול בקהילת חדשות תעופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *