חברת התעופה הלאומית של איטליה, ITA Airways (איטה איירוייז), צפויה להכניס לצי המטוסים שלה מטוסי איירבוס A321neo לראשונה בשבועות הקרובים. המטוסים החדשים, עם מחלקות הושבה משודרגות, צפויים להכנס לשירות תחילה בקו תל אביב – רומא.
חברת איטה איירוייז הזמינה תשעה מטוסי איירבוס A321neo, והמטוס הראשון מדגם זה אמור להצטרף לצי של החברה בשבועות הקרובים. לאחר כניסת המטוסים לשירות הם צפויים לפעול תחילה בקו הטיסות של החברה בין תל אביב לרומא, החל מדצמבר 2023. החברה צפויה לפרוס את המטוסים בהמשך בטיסות לטווחים בינוניים עם התמקדות ביעדי המזרח התיכון כולל יעדים כמו ג'דה, כווית סיטי וריאד.
הטיסות במטוסים החדשים בקו תל אביב-רומא כבר זמינות להזמנה באתר חברת התעופה, החל מה-2 בדצמבר. על פי המידע הקיים במערכת ההזמנות, חברת התעופה צפויה להפעיל בשלב ראשון טיסה יומית אחת מתוך שלוש במטוסים החדשים וזו צפויה להיות טיסה מספר AZ815 שממריאה מתל אביב בכל יום בשעה 09:15 ונוחתת ברומא בשעה 12:00.
כזכור, חברת איטה איירוייז מפעילה 3 טיסות יומיות מתל אביב לרומא, שמתחברות גם לטיסות המשך ברשת המתפתחת של קווי טיסה של החברה לארה״ב, דרום אמריקה ואפילו יפן.
3 מחלקות במטוסים צרי גוף
חברת איטה איירוייז טרם הכריזה באופן רשמי מה תהיה תצורת המושבים, אך במטוסים אלו צפוי שדרוג משמעותי לעומת המצב הקיים במטוסי האיירבוס צרי הגוף הקיימים שמפעילה החברה. מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי מטוסים אלו צפויים להכיל 165 מושבים ב-3 מחלקות שירות: עסקים (12 מושבים בתצורת 1-1), תיירים פרימיום (12 מושבים בתצורת 2-2) ותיירים (141 מושבים בתצורת 3-3).
במחלקת עסקים יקבלו הנוסעים גישה ישירה למעבר מכל מושב, עם מושבי מיטה ככל הנראה לכל נוסע. בכך תצטרף חברת איטה איירוייז לרשימת חברות תעופה מצומצמת שמפעילות בישראל מטוסים צרי גוף עם מחלקת עסקים אמיתית, אחרי חברות כמו TAP ופליי דובאי. בכך גם צפויה החברה ליישר קו עם חוויית הטיסה המשודרגת שהיא מציעה בטיסות המשך במטוסי האיירבוס רחבי הגוף החדישים שלה (A350/A330neo).
תמונות של המחלקות החדשות של איטה איירוייז למטוסים צרי הגוף טרם פורסמו, אך ניתן להעריך שיפורסמו על ידי החברה בימים הקרובים ויספקו הצצה טובה למוצרי העתיד בקווים הבינוניים של החברה, כולל קו תל אביב – רומא.
תגובה
הכתבה היא על אירבוס והתמונה היא של בואינג. כפיים לחדשות התעופה.
בתמונה מופיעים איירבוס 220, 320 ו-330.
החברה הכי גרועה שטסתי בה מלבד ארקקע! שבם הכי ברועים ביי פאר!
אפילו לא טרחו להוריד את הכיתוב אליטליה מהמטוס בחלקו במטבח ובמושבים… מטוסים ישנים, צפופים, ואם חשבלם שהישראלעם חצופים חכו לדיילות איטלקיות אם כי פחות הגברים… אין התחשבות בנכים בניגוד לחוק! וגם מזוודה שברו לנו. ללא החזר…
אפילו איר ארופה ואל על עדיפים. והן גם בעייתיות.
לחבר אותם עם נתבג השדה הגרוע בעולם-זה כמו לאחד את הנוסע השמיני עם הטורף…
החברה הכי גרועה שטסתי בה מלבד ארקקע! שבם הכי ברועים ביי פאר!
אפילו לא טרחו להוריד את הכיתוב אליטליה מהמטוס בחלקו במטבח ובמושבים… מטוסים ישנים, צפופים, ואם חשבתם שהישראלים חצופים חכו לדיילות איטלקיות אם כי פחות הגברים… אין התחשבות בנכים בניגוד לחוק! וגם מזוודה שברו לנו. ללא החזר…
אפילו איר ארופה ואל על עדיפים. והן גם בעייתיות.
לחבר אותם עם נתבג השדה הגרוע בעולם-זה כמו לאחד את הנוסע השמיני עם הטורף…
Comments are closed.