חברת אייר אינדיה מציגה היום שירות נוסף שאמור לשפר את חווית הלקוח. חברת התעופה ההודית הציבה בשדה התעופה הבינ״ל בדלהי עמדות צ׳ק אין עצמאי, כולל אפשרות לתיוג ושליחת כבודה עצמאית ללא סיוע של נציג צ׳ק אין. המהלך אמור לחסוך עבור הנוסעים זמני המתנה בדלפקי הצ׳ק אין, בדומה למהלך דומה שנעשה לאחרונה בנתב״ג.

חברת התעופה ההודית הציבה בטרמינל 3 בדלהי עמדות צ׳ק אין עצמאי שייפעלו בשלב ראשון בכל טיסות הפנים בהודו וכן בטיסות לאוסטרליה (סידני ומלבורן). בהמשך צפוי המהלך להתרחב לטיסות בינ״ל ליעדים נוספים וכן לשדות תעופה נוספים בתוך הודו. נכון לעכשיו, לא ידוע האם החברה תאפשר שימוש בעמדות הצ׳ק אין העצמאי גם לנוסעים לישראל.

מעתה יוכלו הנוסעים של אייר אינדיה בטיסות הרלוונטיות לבצע תהליך צ׳ק אין עצמאי דיגיטלי לחלוטין, כולל הדפסת כרטיסי עלייה למטוס ותגי כבודה, כמו גם שליחה עצמאית של המזוודות. בעמדות הצ׳ק אין העצמאי יוכלו הנוסעים גם לבצע פעולות כמו בחירת מושבים מועדפים, עדכון מספר הנוסע המתמיד וכו׳.

ראג’ש דוגרה, ראש תחום חווית לקוחות ושירותי קרקע באייר אינדיה, אמר: “העמדות מבטלות את זמן ההמתנה בתור לביצוע צ’ק-אין בדלפקים ועוזרות לנוסעים לעבור בקלות בשדה התעופה. אנחנו לא רק מתכננים להרחיב את זה לטיסות ליותר מדינות ברחבי העולם, אלא גם מתכוונים להטמיע את זה בשדות תעופה אחרים בהודו כמו גם בשדות תעופה מרכזיים במקומות אחרים בעולם. המאמץ המתמשך שלנו נותר לפשט תהליכים ולשפר את חווית הלקוח, כדי שהאורחים שלנו ייהנו מהטיסות כמו שאנחנו אוהבים להטיס אותם.”

מוקדם יותר השבוע, אייר אינדיה הודיעה על הפעלת ‘פרויקט Abhinandan’ במסגרתו פרסה החברה נציגי שירות ב-16 שדות תעופה מרכזיים בהודו כדי לסייע באופן יזום לנוסעים ולהציע להם סיוע בנקודות השונות של תהליך הנוסע היוצא.

הצעדים האחרונים מצטרפים לשורה של צעדי התחדשות שמובילה החברה תחת הבעלים החדש של אייר אינדיה, תאגיד טאטא. רק בחודשים האחרונים הודיעו בחברה על מחלקות הושבה חדשות לחלוטין, מערכת חדשה לשדרוג טיסות, מחלקת תיירים פרימיום חדשה ועל עסקאת רכש מטוסים מהגדולות בעולם התעופה.

חברת אייר אינדיה מפעילה כיום 6 טיסות שבועיות מתל אביב לדלהי במטוסי בואינג 787 דרימליינר. כפי שדיווחנו לאחרונה, חברת התעופה הלאומית של הודו הוזילה את הטיסות מתל אביב לדלהי, שמתחילות כעת במחיר של 450$ לאדם, כולל 2 מזוודות של עד 23 ק״ג לאדם גם במחלקת תיירים.

תגובה
  1. טסתי עם אייר אינדיה לבנגקוק עם עצירה בדלהי.כמה רשמים..מטוסים אמנם חדישים,אבל מוזנחים מאוד,חלק מהמושבים קרועים,לא נוחים.מערכת מדיה כמעט ולא קיימת,כריזה של הודעות מתא הטייס ומכלכל הטיסה גרועה מאוד,אי אפשר להבין את הנאמר.אוכל מזעזע.לבד מזאת,רואים כי המטוס בידם אמונות,המראות ונחיתות חלקות לו”ז מדויק.תקשורת אישית בין החברה לנוסעים בהודעות לנייד מעולה.מקווה שישפרו את שכתוב למעלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *