חברת התעופה אתיופיאן איירליינס מודיעה היום כי לאחר תקופה של הפסקה, החברה תחזור להפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לאדיס אבבה.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, חברת התעופה אתיופיאן איירליינס הפסיקה את טיסותיה לישראל לפני כחודש לאחר צמצום הדרגתי של מספר הטיסות של החברה ארצה. לקראת סוף חודש אוקטובר הודיעה החברה על כוונתה לחזור להפעיל טיסות מישראל החל מה-27 באוקטובר, אך זמן קצר לאחר מכן ביטלה את הודעה זו והמשיכה את השהיית הטיסות לישראל.

כעת מודיעים בחברת אתיופיאן על חידוש טיסות החברה בין תל אביב לאדיס אבבה החל מה-1 בדצמבר. סה״כ צפויה להפעיל החברה 5 טיסות שבועיות מתל אביב (טיסה ET405) בימים ראשון, שני, שלישי, רביעי ושישי. מאדיס אבבה לתל אביב (טיסה ET404) יצאו הטיסות בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושבת. מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי טיסת הלוך ושוב לאדיס אבבה בחודש דצמבר עם אתיופיאן מתחילה במחיר של 592$.

מעבר לטיסות לאתיופיה, מציעה חברת אתיופיאן טיסות קונקשן למגוון גדול יחסית של יעדים באפריקה, צפון אמריקה ובמזרח. הגדלת היצע הטיסות מתל אביב משמעותי בהינתן העובדה שהמחסור בהיצע בטיסות ליעדים מבוקשים מושך את המחירים כלפי מעלה. הגדלת היצע הטיסות, גם אם מדובר בטיסות קונקשן, יוכל לסייע בטווח הארוך באיזון המחירים. יצוין, כי בטיסה עם אתיופיאן ליעדים כמו ניו יורק יש קונקשן ארוך למדי, אך לחברת אתיופיאן יש תכנית קונקשנים שבתנאים מסויימים מאפשרת לקבל לינה באדיס אבבה בזמן ההמתנה לטיסה הבאה.

בנוסף מציינים באתיופיאן כי הם עדיין מציעים גמישות לנוסעים מ/אל תל אביב. נוסעים שבידם כרטיסי טיסה עד לסוף שנת 2023, שנרכשו עד סוף חודש נובמבר, יוכלו לבצע שינויים ללא הגבלת בכרטיס ללא דמי שינוי, אך בתשלום הפרש תעריף אם קיים. כמו כן, יתאפשר לשנות את יעד הטיסה או לבטל אותה ללא דמי ביטול.