חברת התעופה טורקיש איירליינס הודיעה על מיתוג מחדש משמעותי של מותג הלואו קוסט שלה AnadoluJet, שיפעל מעתה תחת השם החדש AJet Air Transportation, או בקיצור AJet.
המיתוג מחדש של AnadoluJet ל-AJet אמור להיכנס לתוקף בסוף מרץ 2024, לקראת עונת הקיץ של עולם התעופה. שינוי זה הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של טורקיש איירליינס לחזק את חלקה בגזרת חברות הלואו קוסט. חברת AJet תאמץ זהות מותג חדשה ורעננה, ומטוסי החברה יקבלו צביעה חדשה ברוח המותג המחודש. המטוס הראשון שקיבל את הצביעה החדשה הוא מדגם איירבוס A321neo שגם שימש לסרטון החשיפה של צביעת המותג החדשה.
Aircraft painting is more than a mere change in colour. It serves as a powerful means of communication. The colours and design represent the corporate identity of the airlines.
Recently, AnadoluJet underwent a rebranding and now operates under the name AJet. We are honored to… pic.twitter.com/ser2Kfj08j
— Turkish Technic (@TurkishTechnic) November 24, 2023
AJet תמשיך לפעול מנמל התעופה Sabiha Gokcen באיסטנבול ומשדה התעופה Esenboga באנקרה, תוך התמקדות במחלקת תיירים ובניסיון להציע מחירי כרטיסים נוחים. טורקיש איירליינס שואפת להפוך את AJet לשחקן משמעותי בתעשיית הלואו קוסט העולמית.
למרות דיווחים קודמים על כך שטורקיש איירליינס מתכננת להפוך את המותג אנדלוג׳ט (AnadoluJet) לחברה עצמאית, AJet תישאר חברה בת בבעלות מלאה של טורקיש איירליינס. גישה זו תבטיח כי לצד עצמאות תפעולית של AJet, היא תהנה מהמשאבים של חברת האם.
בעבר ציין יו״ר טורקיש איירליינס כי טיסות של המותג אנדלוג׳ט הגיעו לרמות תפוסה שמתקרבות ל-90%, לעומת כ-80% בקבוצת טורקיש, מה שהופך את היחידה לבשלה להתרחבות. “הרבה יותר קל להפעיל את AnadoluJet כיחידה נפרדת כדי להגביר את הצמיחה שלה”, אמר היו״ר באיסטנבול בכנס של איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי.