בתחילת חודש ספטמבר הציגה אל על תכנית חדשה למועדון הנוסע המתמיד. בשילוב עם מלחמת חרבות ברזל הייתה דעיכה מסויימת בהיקף ההטבות והמבצעים שהוצעו לחברי המועדון, כעת נראה כי אל על חוזרת לשגרת המבצעים הרגילה שלה – שמתמקדת במחזיקי כרטיס האשראי של המועדון.

לאחרונה חזרו לתוקפם מבצעי יום ההולדת של אל על לחברי מועדון הנוסע המתמיד מחזיקי כרטיס אשראי FLY CARD או בעלי מעמד היוקרה טופ פלטינום. במסגרת מבצע זה, זכאים החוגגים יום הולדת בחודש מסוים לרכוש זוג כרטיסי טיסה ב-50% הנחה תמורת נקודות ומיסים.

כך למשל יוכלו החוגגים בחודש ינואר יוכלו להזמין זוג כרטיסי טיסה לאתונה, בוקרשט, לונדון, מינכן, דובאי, ברצלונה ויעדים נוספים ב-50% הנחה מהמחיר המלא תמורת 2,500 נקודות במחלקת תיירים או 10,000 נקודות במחלקת עסקים, בתוספת מיסים. מדובר בהטבה משמעותית, שכן ההנחה המתקבלת שווה משמעותית הרבה יותר מ-2,500 נקודות ברוב המקרים.

במסגרת המבצע ניתן להזמין כרטיסי במחלקת תיירים, פרימיום או עסקים, כאשר במחלקת עסקים כמובן שגובה ההטבה הוא הגבוה ביותר. חשוב לציין שבמחלקת תיירים המבצע חל רק על תעריף ״CLASSIC״, שכולל כבודה והושבה ולא על תעריף ״LITE״ הזול יותר.

כפי שדיווחנו קודם לכן, גם מבצעי ״מסיבת נקודות״ חזרו לתוקף ופורסמו כבר שלושה שבועות ברצף.  במסגרת מבצעי ״מסיבת נקודות״, מציעה אל על בימי שלישי למחזיקי כרטיס האשראי. FLY CARD כרטיסי בונוס בהנחה של 50% על רכיב הנקודות.

מבצעים והטבות שטרם חזרו כוללים את זירת המכירות הפומביות Bid2Fly שהשיקה אל על מחדש רק בחודש ספטמבר 2023. פלטפורמה זו אפשרה ללקוחות החברה להשתתף במכירות פומביות לרכישת כרטיסי טיסה למגוון יעדים בתאריכים נבחרים, במחירים מוזלים.

נזכיר כי ישנן דרכים נוספות למימוש נקודות עבור חברי המועדון המתמיד כמו חנות FLY STORE שמאפשרת לרכוש מוצרי צרכנות בהנחה, תמורת נקודות. באותה חנות ניתן גם לרכוש שוברים למסעדות, שופינג או ספא תמורת נקודות.

תמונה: דוד דניאל