חברת סאן דור מקבוצת אל על צפויה להפעיל טיסות ישירות מתל אביב לבלגרד בירת סרביה החל מהקיץ הקרוב.

חברת סאן דור צפויה להפעיל החל מחודש אפריל טיסות ישירות בין תל אביב לבלגרד, בירת סרביה. תחילה תפעיל החברה החל מה-1 באפריל שתי טיסות שבועיות בימים שני ושישי והחל מה-7 במאי צפויה לגדול תדירות הטיסות לשלוש טיסות שבועיות. הטיסות יופעלו בשילוב של מטוסי בואינג 737 של סאן דור, בתצורת תיירים בלבד לצד מטוסי איירבוס A320 שיופעלו על ידי חברת תעופה זרה, ייתכן חברת TUS הקפריסאית.

מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי כרטיס טיסה הלוך ושוב עם אל על לבלגרד בקיץ הקרוב מתחיל ב-261$ בחודש אפריל או 291$ בחודש מאי.

חברת אל על הפעילה טיסות ישירות לבלגרד לאחרונה בשנת 2020 במהלך מגפת הקורונה, במיוחד בתקופה שבה בלגרד הייתה מהערים הירוקות היחידות באירופה. בחודש אפריל 2023 חזרה גם חברת התעופה אייר סרביה להפעיל טיסות סדירות בקו שבין תל אביב לבלגרד וגם הגדילה את תדירות הטיסות שלה מתל אביב בהדרגה. עם זאת, זמן קצר לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל הפסיקה אייר סרביה לטוס לישראל, ונכון לעכשיו דחתה את טיסותיה לתל אביב עד חודש אפריל.

סמנכ”ל מסחר וקשרים ותעופיים באל על, שלומי זפרני, מסר לאתר exyuaviation: “בקרב הישראלים יש צורך הולך וגובר לצאת ולעלות לאוויר בנסיעות ברחבי העולם. עם זאת, יש השפעה שלילית חזקה על התיירות הנכנסת. אנחנו מעריכים שזה יימשך לתוך 2024. אנחנו כן רואים שיש תיירות נכנסת מפולחת – ביקורי משפחות, קהילות יהודיות מרחבי העולם, עולים חדשים, אבל סביר להניח שלא נראה קבוצות של עולי רגל נוצרים מגיעות לירושלים”.

מוזמנים לקרוא עוד על הטיול שלנו בסרביה.