חברת התעופה הצ׳כית סמארטווינגס צפויה לחדש את טיסותיה לתל אביב החל מחודש פברואר הקרוב.

חברת התעופה סמארטווינגס תחדש את טיסותיה לתל אביב החל מה-1 בפברואר בקו שבין תל אביב לפראג. תחילה תפעיל חברת התעופה מצ׳כיה 4 טיסות שבועיות בקו זה והחל ממרץ היא צפויה להגביר את תדירות הטיסות לכדי טיסה יומית, כלומר סה״כ 7 טיסות בשבוע.

מעבר לעובדה שסמארטווינגס מפעילה טיסות ישירות מישראל, היא גם מפעילה טיסות עבור כל חברות התעופה הישראליות. אפשרות זו מאפשרת לחברות התעופה הישראליות להפעיל לוח טיסות מעבר למה שמאפשר צי המטוסים הקיים שלהן. סמארטווינגס צפויה להפעיל גם טיסות לפראג של ישראייר ולמעשה את הטיסות של סמארטווינגס לפראג ניתן להזמין ישירות מחברת התעופה אך גם דרך אתר ישראייר.

מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי כרטיס טיסה הלוך ושוב עם סמארטווינגס לפראג בחודש פברואר מתחיל נכון לעכשיו במחיר של 292$. במקביל לסמארטווינגס פועלות בקו שבין תל אביב לפראג רק חברות תעופה ישראליות, כולל ישראייר, ארקיע ואל על.

בכך מצטרפת סמארטווינגס לרשימה המתארכת של חברות תעופה אירופאיות שהודיעו כי יחזרו לטוס לישראל. נכון לעכשיו קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן), אייג׳יאן וטארום כבר חזרו לטוס לישראל באופן סדיר, ועל הפרק גם חזרה של אייר פראנס ואייר אירופה.

כזכור, על הפרק נמצא גם מו״מ בין ישראייר לבעלי המניות של קבוצת סמארטווינגס בדרך לרכישת אחזקה בקבוצה ובחלק מחברות הבנות על ידי ישראייר.