חברת התעופה בלו בירד (Bluebird Airways) מודיעה היום על חידוש טיסותיה לישראל החל מפברואר הקרוב, בדומה למספר חברות נוספות.

חברת התעופה היוונית בלו בירד מודיעה היום כי תחזור להפעיל טיסות יומיות בין תל אביב לאתונה החל מה-1 בפברואר. בהמשך מתכוונן בחברה להגדיל את מספר היעדים אליהם תטוס החברה מ/ אל תל אביב במהלך שנת 2024. בעבר הפעילה בלו בירד טיסות מתל אביב ליוון, אך גם תכננה התרחבות ליעדים נוספים באירופה שאהובים על ישראלים כולל פראג, בודפשט וברלין.

על פי מערכת ההזמנות, כרטיס טיסה הלוך ושוב עם בלו בירד לאתונה בחודש פברואר מתחיל במחיר של 136$. נכון לעכשיו מדובר במחיר הכי נמוך שמוצע לטיסות לאתונה בעת הנוכחית, מחיר שצפוי לעלות ככל שהטיסות יתמלאו. עוד נקודה חשובה נוגעת לעדון מדיניות הכבודה של החברה. עד כה אפשרה החברה מזוודות טרולי במשקל של עד 5 ק״ג בלבד. מעתה תאפשר החברה להגיע לטיסותיה עם מזוודות במשקל של 7 ק״ג. 

חברת בלו בירד המשיכה לטוס לישראל בתחילת מלחמת חרבות ברזל ואף סייעה בהגעתם של אנשי מילואים לישראל. ב-25 באוקטובר קורקעו שלושת המטוסים של החברה ובמהלך חודש נובמבר חזרו בהדרגה לפעילות בטיסות פנים אירופאיות בין יעדים ביוון כמו אתונה והרקליון ליעדים באירופה ביניהם ברלין, וינה, פראג, בודפשט ועוד.

רק אתמול פרסמנו כי חברת סמארטווינגס מתכוונת לחזור לישראל גם היא בחודש פברואר. הכרזות אלו מצטרפות לרשימה מתארכת של חברות שכבר חזרו לפעול בישראל, ביניהן קבוצת לופטהנזה, אייג׳יאן וטארום, לצד חברות שהודיעו כי יחזרו בקרוב, כולל אייר פראנס, אייר אירופה, לוט, אייר סיישל ועוד.