אל על מודיעה היום על הגדלת תדירות הטיסות של החברה לארה״ב עם תוספת של שתי טיסות שבועיות ללוס אנג’לס וממנה, בנוסף לטיסה יומית כיום. בנוסף, החל מחודש יוני יתווספו שתי טיסות שבועיות בימים שני ורביעי, כך שסה”כ יפעלו 8 טיסות שבועיות בקו. לוס אנג’לס היא היעד הרחוק ביותר של אל על כיום ונחשבת גשר ליעדי החוף המערבי, בינהם לאס וגאס, סן פרנסיסקו, סיאטל, סן דיאגו, דאלאס, פיניקס ועוד.

בנוסף, החל מחודש יוני תוסיף אל על טיסה שבועיות בקו ת”א-בוסטון. החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי, לאורך כל לו”ז הקיץ. נמל התעופה של בוסטון מהווה גם יעד ביניים לטיסות המשך ליעדים נוספים באמריקה באמצעות טיסות של חברות תעופה אמריקאיות עמן יש לאל על הסכמים כמו דלתא וג’ט בלו.

הרחבת הטיסות לארה״ב מתאפשרת הודות להשהיית קו הטיסות של החברה ליוהנסבורג החל מחודש מרץ הקרוב, מהלך שמפנה מטוסים רחבי גוף לתגבר קווים אחרים, בנוסף להמשך הצטיידות של אל על במטוסי בואינג 787 דרימליינר נוספים. במהלך המלחמה הפכו הקווים של אל על לארה״ב לקווים עמוסים, כאשר עם הפסקת הטיסות לישראל של כל חברות התעופה האמריקאיות, הפכה אל על לחברת התעופה היחידה שפועלת על הקווים המבוקשים גם כך לארה״ב.

היעדר התחרות הוביל לעלייה מתמשכת במחירי הטיסות של אל על, במיוחד לניו יורק, למרות הוספת טיסות. כך למשל בחודשי החורף הקרובים מציעה אל על טיסות ישירות לניו יורק החל מ-1,200$ במחלקת תיירים בפברואר כשחלק גדול מהטיסות מתמלאות לחלוטין שבועות מראש. טיסות הלוך ושוב ללוס אנג׳לס מתחילות כרגע במחיר מעט שפוי יותר, במיוחד ביחס לזמן הטיסה, של כ-1,000$ וטיסות לבוסטון החל מכ-800$.

מאז מלחמת חרבות ברזל אל על תגברה את לוח הטיסות לארה”ב ככל שעלה הביקוש. עד כה מדווחים באל על כי הוסיפו טיסה יומית לניו יורק, כך שתפעיל בקיץ הקרוב עד 6 טיסות יומיות. אלה מצטרפות ל-5 טיסות שבועיות למיאמי, ולשתי טיסות שבועיות לפורט לודרדייל שבפלורידה שיחלו לפעול ב-15 באפריל. סה”כ, עתידה אל על להפעיל בקיץ הקרוב למעלה מ-50 טיסות שבועיות ישירות ליעדי ארה”ב השונים.

תמונה: אגנס אוירינגל