חברת התעופה איזיג׳ט מודיעה היום על חידוש הטיסות של החברה לישראל, זאת לאחר שריינאייר וויז אייר כבר חזרו לפעול בשוק המקומי וריינאייר אף הספיקה כבר לבטל את כל טיסותיה לישראל שוב.

חברת האולטרה לואו קוסט איזיג׳ט מודיעה היום כי תחדש את טיסותיה לישראל החל מה-25.3.2024. תחילה תפעיל החברה טיסות מישראל ללונדון (לוטון), אמסטרדם, ברלין, באזל, ז’נבה ומילאנו. הטיסות כבר זמינות במערכת ההזמנות של החברה.

מבדיקה שלנו במערכת הזמנות עולה כי נכון לעכשיו טיסות ללונדון עם איזיג׳ט בחודש האביב מתחילות ממחיר של 383$ ומגיעות גם עד 1,434$ בחופשת הפסח. טיסות לברלין מתחילות במחיר של 403$. אמנם לא מדובר במחירים זולים במיוחד, אך אין ספק כי חזרתה של איזיג׳ט תוסיף עוד תחרות והיצע מושבים שיעזרו בטווח הארוך לסייע להוריד את מחירי הטיסות מישראל.

נזכיר כי איזיג׳ט היא החברה האחרונה מבין חברות האולטרה לואו קוסט להודיע על חזרה לפעילות בישראל. לאחרונה הספיקו להודיע וכבר לחזור לפעילות חברת וויז אייר, שהייתה בשגרה אחת מחברות התעופה הכי פעילות בנתב״ג, וגם חברת ריינאייר.

מאוחר יותר החליטה חברת ריינאייר לבטל את כל טיסותיה לישראל בשל סכסוך מתוקשר עם רשות שדות התעופה על גובה מיסי הנמל שהיא נדרשת לשלם עבור פעילותה בטרמינל 3, בזמן שטרמינל 1 סגור. חברת וויז אייר בחרה בשיטה קצת שונה והשיתה את המיסים העודפים על הנוסעים בשורת חיוב ייעודית על מיסי נמל של טרמינל 3.