חברת התעופה אייר בלטיק צפויה לחזור להפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לריגה החל מאמצע חודש מאי. תחילה תפעיל החברה שלוש טיסות שבועיות בימים ראשון, רביעי ושישי. בחודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) צפויה החברה להפעיל 4 טיסות שבועיות, עם טיסה נוספת בימי שלישי. טיסות החברה צפויות להמריא מתל אביב באזור השעה 7 בבוקר ולנחות בריגה ב-11 (זמן מקומי).

מחירי המבצע באתר אייר בסלטיק
מחירי המבצע באתר אייר בסלטיק

כעת יוצאת החברה במבצעים לטיסות לריגה או לטיסות המשך למזמינים טיסה עד ה-28 במרץ, לטיסות שיתקיימו בין ה-17 במאי עד ה-27 באוקטובר. במסגרת המבצע תציע החברה כרטיסי טיסה הלוך ושוב ללטביה (ריגה) או ליטא (וילנה, פלאנגה) החל מ 299 אירו וכן להלסינקי או טאלין החל מ-329 אירו, עם קונקשן קצר בריגה.

מבדיקה שלנו, אכן ניתן למצוא טיסות במחירים המפורסמים ואפילו זולים יותר במעט (לדוגמא, ריגא ב-297 אירו), בחודשים מאי או אוקטובר. בתעריף הבסיס שבמבצע זכאים הנוסעים לטרולי עד 8 ק״ג ותיק גב. כמו כן, יתאפשר לנוסעים לבצע שינויים בכרטיס בעלות של 50 אירו, בתוספת הפרשי תעריף אם קיימים. לא יתאפשר ביטול הכרטיס והחזר כספי במקרה של ביטול מצד הנוסע.

אייר בלטיק היא חברת התעופה הלאומית של לטביה. ממשלת לטביה מחזיקה ב-97% ממניותיה והשאר גופים פרטיים. בסיסה של החברה הוא בריגה והיא מפעילה טיסות למעל 70 יעדים באירופה, המזרח התיכון וחבר העמים. החברה חזרה לפעילות בישראל לאחר מגפת הקורונה בחודש מרץ 2022 והשעתה את פעילותה כאן במהלך מלחמת חרבות ברזל.

אייר באלטיק מפעילה צי שמבוסס על מטוסי איירבוס A220 בלבד. החברה מחזיקה ב-47 מטוסים מדגם זה והיא המפעילה עם הצי הגדול ביותר של מטוסי A220-300 בעולם. על פי החזון של החברה, היא שואפת להחזיק בצי של 100 מטוסים מאותו דגם עד שנת 2030.