חברת התעופה יורווינגס, מקבוצת לופטהנזה, משיקה היום לראשונה את פעילותה בישראל. מדובר בחברת התעופה הראשונה שמשיקה קו פעילות חדש לחלוטין בישראל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, לעומת חברות התעופה ש״רק״ מחדשות את טיסותיהן.

מטוס A320 של יורווינגס בתל אביב
מטוס A320 של יורווינגס בתל אביב

החל מהיום צפויה החברה להפעיל 2 טיסות שבועיות מתל אביב לדיסלדורף בימים שלישי ושבת באמצעות מטוסי איירבוס A320 עם 180 מושבים. על פי הודעת החברה, יורווינגס תציע כרטיס טיסה לכיוון אחד מתל אביב לדיסלדורף החל ממחיר של 89.9 דולר, כולל מיסי נמל. טיסת הבכורה של החברה נחתה בישראל לראשונה היום בשעה 12:56 לאחר טיסה שארכה 3:49 שעות.

מבדיקה שלנו במערכת ההזמנות נראה כי כרטיס טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים מתחיל במחיר של 260$, בחודש מאי. המחיר במחלקת עסקים יעמוד על 530$, כאשר אין במטוסי ה-A320 של יורווינגס מחלקת עסקים ״אמיתית״. מי שירכוש כרטיס עסקים ישב בשורות הראשונות של המטוס, עם מושב חסום לידו וכן יהיה זכאי לארוחה, תורי בידוק מועדפים, גישה לטרקלין עסקים, כבודה נוספת (2 מזוודות ו-2 תיקים למטוס) וכן אפשרויות שינוי וביטול גמישות.

במקור תכננה חברת יורווינגס להשיק את קו הטיסות לדיסלדורף בדצמבר 2023, תכנית שנדחתה בשל מלחמת חרבות ברזל. במקור נערכה החברה להפעיל 3 טיסות שבועיות בימים שלישי, חמישי ושבת. נכון לעכשיו חברת יורווינגס תהיה חברת התעופה היחידה שתפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לדיסלדורף לאחר שחברת התעופה הקפריסאית TUS הפסיקה את פעילותה בקו זה.

כפי שפרסמנו בעבר, חברת יורווינגס זכתה בעבר בתואר חברת התעופה המדויקת ביותר על פי ספקית נתוני התעופה OAG. בחודש יוני שעבר הפעילה החברה 16,961 טיסות מהן 98.1% נחתו ביעד בזמן ורק 1% מהן  בוטלו. צי המטוסים של יורווינגס כולל יותר מ-100 מטוסים, הטסים ל-150 יעדים ביותר מ-50 מדינות, ומאייש אותו צוות עובדים מאותו מספר של מדינות. לחברה 11 בסיסי פעילות בינלאומיים – כולל מיורקה, אי נופש ספרדי באירופה.