חברת התעופה אייר קנדה צפויה לחדש את הטיסות שלה לישראל החל מחודש אפריל הקרוב. תחילה תפעיל החברה 4 טיסות ישירות בין תל אביב לטורונטו בימים ראשון, שלישי, רביעי ושישי. הטיסות יופעלו במטוסי הבואינג 787 דרימליינר של החברה.

נכון לעכשיו מחירי הטיסות עם אייר קנדה גבוהים למדי כאשר כרטיס טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים בחודש אפריל מתחיל בכ-2,520$. בשאר חודשי האביב והקיץ, כרטיסי טיסה נמכרים נכון לעכשיו בטווח של כ-1,655-2,340$. רק החל מסוף חודש אוגוסט יורדים מעט המחירים לרמה של כ-1,300$.

לפני מלחמת חרבות ברזל הפעילה אייר קנדה טיסה יומית לטורונטו לצד עד 4 טיסות שבועיות למונטריאול. נכון לעכשיו הטיסות למונטריאול עדיין מבוטלות עד לחודש מאי. בחודשי הקיץ המבוקשים הפעילה החברה בטיסות לישראל גם מטוסי בואינג 777-300 עם קיבולת נוסעים מוגדלת במטרה לענות על ביקושים גבוהים לטיסות לצפון אמריקה.

בעבר הציעה אייר קנדה גם מחירים משתלמים לטיסות מישראל לארה״ב עם קונקשנים קצרים ונוחים בקנדה. זאת לאור העבודה שהחברה מפעילה רשת טיסות נרחבת בין קנדה לארה״ב. ככל שהחברה תגדיל את היצע הטיסות שלה מתל אביב, החברה תוכל להציע יותר טיסות קונקשן לארה״ב ובכך לסייע בהורדת מחירי הטיסות.

נזכיר כי גם חברת התעופה יונייטד חזרה לטוס לישראל וכן חברת דלתא הודיעה כי תחזור גם כן. עם זאת, חברות התעופה האמריקאיות חוזרות בשלב ראשון בצורה מצומצמת ובטיסות לניו יורק בלבד, מה שמגביל את ההיצע ואת הסיכוי להורדת מחירים בקווי הטיסות לארה״ב.