רשות שדות התעופה מודיעה היום על מכרז חדש להפעלת מסעדה אסייתית בדיוטי פרי שבטרמינל 3 וכן פיצרייה בטרמינל 1. הבשורה לנוסעים היא שגם הפעם מוגדר במכרז כי מחירי המוצרים שימכרו במסעדות בנתב״ג לא יעלו על המחירים בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים ברחבי הארץ

רשות שדות התעופה (רש״ת) פרסמה בימים האחרונים עוד שני מכרזי הסעדה חדשים: מכרז למסעדה אסייתית בדיוטי פרי בטרמינל 3, אשר תפעל ממתחם ההסעדה בטרמינל 3, לצד פינות ישיבה וכן מכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1. נזכיר כי טרמינל 1 עדיין סגור מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, אך הוא צפוי להיפתח בקרוב וככל שתגדל תנועת הנוסעים בנתבג.

רשות שדות התעופה מפרסמת כי מנתוני הרשות עולה, כי ענף ההסעדה בנתבג עמד בשנת 2023 על מחזור של כ-343 מיליון שח. המכרזים החדשים יוצאים על רקע  סיום תקופת ההתקשרות של המפעילים הנוכחיים והינם לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופה נוספת של 3 שנים. המסעדה האסיאתית בטרמינל 3, תשתרע על שטח של כ-78 מר ותציע בין השאר, סושי, מוקפצים, מנות בשריות, אגרולים, באנים ועוד.

במכרז להפעלת פיצרייה בטרמינל 1 מוגדר כי המסעדה תשתרע על שטח של כ– 90 מר. הזוכה במכרז ימכור פיצות בהכנה במקום במגוון גדלים ותוספות, פוקצות במגוון תוספות, לחם שום, שתיה קרה קלה ועוד. כמו במכרזים אחרונים שהוציאה רשת, גם כן ממשיכה הבשורה על הגבלת המחירים ומחירי המוצרים שימכרו בשתי המסעדות לא יעלו על המחירים בהם מוכרת הרשת את אותם המוצרים בסניפים ברחבי הארץ

רשת בתי הקפה אילנס זכתה במכרז להפעלת ההסעדה באולם הנוסעים היוצאים של טרמינל 1. אילנס  תפעיל את 2 בתי קפה המרכזיים באולם הנוסעים היוצאים הבינלאומי של טרמינל 1 ותחליף את רשת ארומה, אשר הפעילה את בתי הקפה מאז פתיחת הטרמינל. אילנס מבטיחה תפריט קצר וקולע לממהרים לטיסה, תפריט פשוט הכולל מנות מוכנות בזמן קצר, ומגוון רחב של מוצרים ומנות טריות, בריאות ומחומרי גלם איכותיים.

בנוסף למכרזים אלה, רשות שדות התעופה פרסמה לאחרונה מכרז להפעלת בית קפה באולם הציבורי בטרמינל 3, ועתידה לפרסם בקרוב מכרזים נוספים להפעלת בתי קפה באולם היוצאים בטרמינל 3 ועוד.

נזכיר כי רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה Tatti זכתה במכרז להפעלת שני בתי קפה בזרועות B ו -C שבטרמינל 3 בנתב״ג במקום בתי הקפה שנמצאים במקום מאז שנת 2012. טאטי תתחיל להפעיל את בתי הקפה במהלך שנת 2024. גם במקרה הזה,

המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב”ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי. כמו כן, בכל בתי ההסעדה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים בסל המוצרים הבסיסיאותו קבעה רשת ובכלל זה  אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.