ארקיע פרסמה את יעדי הקיץ של החברה לקיץ הקרוב, עם לוח טיסות שיכלול 27 יעדים באירופה, אסיה ואפריקה וכן תפעיל לראשונה טיסות ל-2 יעדים חדשים.

החל מהקיץ הקרוב תתחיל ארקיע לראשונה לאי היווני פרבזה. פרבזה היא עיר נמל הממוקמת בחוף המערבי של יוון והיא משמשת כשער יווני לביקור באיים לפקדה וככלל באזור אפירוס. פרבזה מציעה היסטוריה עשירה, טיולים בטבע לצד סמטאות עתיקות וצבעוניות מלאות בטברנות. העיר מוקפת בחופים נחמדים שלחלקם נדרש להגיע באמצעות רכב. כמו כן תפעיל ארקיע לראשונה מספר טיסות מצומצם לקלן שבגרמניה לקראת משחקי היורו במקום.

מעיינות בפרבזה. תמונה: לשכת התיירות של יוון
מעיינות בפרבזה. תמונה: לשכת התיירות של יוון

בנוסף מודיעה ארקיע כי לוח טיסות הקיץ שלה יכלול טיסות לאמסטרדם, רומא, ברצלונה, זלצבורג, מונטנגרו, דובאי, זנזיבר, בוקרשט, איי סיישל, בלגרד ועוד.

ארקיע מדגישה בהודעתה את העובדה שכיום היא חברת התעופה הישראלית היחידה, המאפשרת לנופשים לטוס 7 ימים בשבוע. העובדה שארקיע היא חברת התעופה היחידה שטסה בשבת מאפשרת גמישות גדולה יותר בתכנון החופשה של הנוסעים וכן טיסה בימים שנחשבים ״רגועים יותר״ ופחות עמוסים בנתב״ג. יצוין, כי בעוד המדיניות הרשמית של אל על וישראייר תחת הבעלים החדשים היא שלא לטוס בשבת, מי שעוקב אחר לוח הטיסות יראה שבמקרים רבים מטוסי ישראייר כן מפעילים טיסות בשבת.

נזכיר כי ארקיע מפעילה צי של 5 מטוסים, שלושה מטוסי אמבראר 195 אזוריים שמתאימים לטיסות לאילת ולטיסות קצרות, לצד 2 מטוסי איירבוס A321neo חדישים. על מנת לעמוד בלוח הטיסות המלא של החברה, תפעיל ארקיע מטוסים ב״חכירה רטובה״, כלומר בהפעלה מלאה של חברות תעופה זרות.

עוז ברלוביץ, מנכ”ל ארקיע: “המטרה שלנו היא להביא את העולם למטייל הישראלי. שמנו לב לצורך הגובר של הישראלים, להתאוורר באמצעות נופש קרוב וקצר. ארקיע מציעה חבילות נופש להמון יעדים שונים. מטיילים יכולים לבחור את היעד הנכון להם, לבחור חבילת נופש, בין אם מדובר בטיול מאורגן או בטיסה ישירה ולהתחיל לחקור את העולם.”

תמונה: דוד דניאל