בעקבות ההודעה של משרד התחבורה על פתיחתו מחדש של טרמינל 1, חברת התעופה ריינאייר צפויה לחדש את טיסותיה מתל אביב החל מחודש יוני.

בשעה האחרונה פתחה ריינאייר מחדש את מכירת כרטיסי הטיסה מתל אביב החל מחודש יוני, לאחר שביטלה את כל טיסותיה לישראל עד לחודש אוקטובר. על פי לוח ההזמנות, נכון לעכשיו צפויה ריינאייר להפעיל תחילה לוח טיסות מצומצם שיכלול 7 יעדים: בודפשט, אתונה, ברלין, בארי, מלטה, פאפוס ומילאנו. כמו כן, צפויות להצטרף בחודש אוקטובר גם טיסות לוינה ורומא.

באשר למחירים, מחירי הטיסות לפי מנגנון איתור התעריפים של ריינאייר מתחילים כרגע ב-50 יורו לטיסה לכיוון אחד לפאפוס, 61 יורו לבודפשט, 78 יורו לבארי או 83 יורו לאתונה וברלין. נזכיר כי חברת ריינאייר הודיעה כי תחזור לטוס לישראל כבר בחודש פברואר אך חזרה וב״סכסוך מתוקשר״ עם רשות שדות התעופה הודיעה על ביטול כל הטיסות לישראל בשל אגרות הטיסה הגבוהות מטרמינל 3.

המשמעות היא שהחל מחודש יוני יפעלו בישראל שלושת חברות האולטרה לואו קוסט הגדולות בעולם: וויז אייר, ריינאייר ואיזיג׳ט. שלושת החברות יפעילו תחילה לוח טיסות מצומצם, במיוחד ביחס למערך הטיסות שלהן מתל אביב לפני המלחמה, מה שיגביל את היכולת להוריד את מחירי הטיסות מתל אביב. עם זאת, אין ספק כי מדובר במגמה חשובה שלאורך זמן תוריד את מחירי הטיסות ותגדיל את ההיצע הזמין לנוסעים.

דובר מטעם ריינאייר מסר: ״חדשות נהדרות שנמל התעופה בן גוריון פותח מחדש את טרמינל 1, מה שאפשר לריינאייר לחדש את פעילותנו בתל אביב החל מיום שני, 3 ביוני, עם 40 טיסות שבועיות מ/אל שווקים מרכזיים כמו קפריסין, גרמניה, יוון ואיטליה.”