חברת התעופה האיטלקית NEOS צפויה לחזור להפעיל טיסות לישראל, תחילה עם קו טיסות ישיר בין תל אביב למילאנו שיתחיל לפעול החודש, ולאחר מכן עם טיסות ישירות מתל אביב לורונה וקורפו. כמו כן, יתאפשר להזמין דרך אתר החברה גם טיסות קונקשן דרך מילאנו לניו יורק וטורונטו.

בנוסף, צפויה NEOS להפעיל במהלך חודש יוני טיסה שבועית אחת בין תל אביב לליסבון במטוס בואינג 737 בזמן שהקו לליסבון סובל ממחסור משמעותי בהיצע. שנכון לעכשיו רק אל על מפעילה טיסות ישירות לליסבון עם 5 טיסות שבועיות במטוסי בואינג 737 צרי גוף ובהתאם היצע מושבים מוגבל ביחס לביקוש. במקביל הוחלט בחברה לבטל את קו הטיסות של סאן דור לפורטו.

בהתאם למחסור בהיצע, גם מחירי הטיסות מזנקים. כך למשל כרטיסי טיסה הלוך ושוב עם אל על בחודש מאי נמכרים ברוב המקרים במחיר של 800$ וגם מעל ל-1,000$. נכון לעכשיו NEOS צפויה להפעיל טיסה שבועית אחת בימי ג׳, כלומר היצע מושבים מצומצם יחסית. בגזרת המחיר אין בשורה משמעותית, ומחירי כרטיס טיסה הלוך ושוב מתחיל נכון לעכשיו במחיר 552$. היתרון המשמעותי הוא שגם במחיר הבסיס יהיו זכאים הנוסעים גם לטרולי במשקל 8 ק״ג, אך גם לשליחת מזוודה לבטן המטוס במשקל 20 ק״ג.

חברת התעופה האיטלקית הפעילה כבר בעבר טיסות צ׳ארטר ישירות מתל אביב לליסבון ואפילו הייתה היחידה להפעיל טיסות ישירות מתל אביב לאיי האזוריים של פורטוגל. בנוסף, גם ישראייר צפויה להפעיל בחודשי הקיץ מספר טיסות מצומצם לליסבון.

Neos Airlines היא חברת תעופה איטלקית שבסיסה בלומברדיה. החברה מפעילה צי של מטוסי בואינג 737 ו-787 המפעילים טיסות לכ-73 יעדים בעולם, כולל יעדים שונים באירופה, אפריקה, אמריקה ואסיה.