חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways מודיעה היום על חידוש הטיסות הישירות של החברה בין ת”א לדיסלדורף.

מטוס A320 של חברת TUS. תמונה: אליוט קפאלאס
מטוס A320 של חברת TUS. תמונה: אליוט קפאלאס

TUS מפעילה כיום טיסות ישירות מתל אביב לקפריסין ויוון, וכעת מודיעה על חידוש הטיסות הישירות בין תל אביב לדיסלדורף, גרמניה אשר פעל במהלך 2022-2023. הטיסות בקו יחזרו לפעול החל מה-28 במאי 2024, תחילה עם טיסה שבועית אחת בימי שלישי, כאשר ההמראה מתל אביב תהיה בשעה 09:30 בבוקר עם נחיתה בדיסלדורף בשעה 13:20. החברה שואפת לגדול בהתאם לביקוש והיכולת ל-2 טיסות שבועיות.

לכבוד ההשקה המחודשת של קו טיסות זה, החברה תציע כרטיסי טיסה החל ממחיר של 286$ לכיוון, כולל מזוודת טרולי עד 8 ק״ג. העיר דיסלדורף הינה עיר מרכזית ביותר בגרמניה ונחשבת לבירת אופנה ושופינג, כמו גם מרכז עסקים מוביל ותערוכות בינלאומיות, נמל התעופה של דיסלדורף נמצא גם בקרבת הערים קלן, בון ודורטמונד ובגישה נוחה ומהירה לאמסטרדם ובריסל.

כריסטוס אגפיאו (Christos Agapiou) המנהל המסחרי ב-TUS Airways: “אנו שמחים להציע שוב טיסות ישירות בין תל אביב לדיסלדורף, טיסות אלו יאפשרו לנוסעינו מישראל אפשרות נוחה ואמינה לבקר ולגלות את העיר המרכזית והאזור המרהיב הסמוך לה,  אנו נשארנו מחויבים להבטיח את מירב הנוחות והבטיחות של הנוסעים והצוות שלנו תוך מתן שירות מעולה”.

לוח הטיסות:

יום המראה נמל תעופה יציאה שעת יציאה נמל תעופה הגעה שעת הגעה
Tuesday Tel Aviv Ben Gurion 09:30 Dusseldorf 13:20
Tuesday Dusseldorf 14:30 Tel Aviv Ben Gurion 19:50

נזכיר, כי חברת יורווינגס, מקבוצת לופטהנזה, השיקה בחודש שעבר את הטיסות שלה מתל אביב לדיסלדורף, קו שתוכנן לפני מלחמת חרבות ברזל אך השקתו נדחתה. כיום מפעילה יורווינגס 2 טיסות שבועיות בקו זה בימים שלישי ושבת. כך, החל מחודש יוני יפעילו שתי חברות תעופה טיסות ישירות מתל אביב לדיסלדורף.

סקרנים לגבי דיסלדורף? מוזמנים לקרוא עוד על טיול בדיסלדורף בסקירה שלנו.