טיסה ראשונה של חברת וויז אייר נחתה הבוקר בתל אביב, לראשונה מאז שהחלה בביטולי הטיסות בעקבות המתקפה האיראנית.

חברת וויז אייר הייתה כמעט חברת התעופה הראשונה לבטל טיסות מתל אביב בשל המתיחות הנוכחית של ישראל מול איראן. למעשה וויז החלטה לבטל טיסות כבר ביום שבת אחר הצהריים, עוד לפני המתקפה האיראנית. וויז אייר את כל טיסותיה מ/אל ישראל ליעדים השונים החל מיום שבת ועד אתמול, יום שני ה-15 באפריל, כולל.

היום כבר עדכנה חברת התעופה וויז אייר באתר שלה על חידוש הטיסות של החברה לתל אביב, עמאן ועקבה, החל מהיום, יום שלישי ה-16 באפריל. עם זאת, באתר החברה מפורטים מספר שינויים שוויז אייר נאלצה לבצע בלוח הטיסות שלה לישראל, בדגש על שינוי שעות של טיסות שמתכננות להיום, כולל טיסות בין תל אביב לוינה, רומא, לונדון לוטון וקרקוב. הבוקר בשעה 08:01 כבר נחתה טיסת וויז אייר הראשונה מבודפשט בתל אביב ובהמשך היום צפויות לנחות בנתב״ג טיסות של החברה החברה גם מוורשה ואבו דאבי, בנוסף ליעדים שצוינו קודם לכן.

באשר לשאר חברות האולטרה לואו קוסט שפועלות בתל אביב – איזיג׳ט, שחזרה לטוס לישראל רק לקראת סוף חודש מרץ, השהתה את כל טיסות החברה לתל אביב, ונכון לעכשיו טרם הודיעה על שינוי במדיניות זו למרות חזרה הדרגתית של חברות התעופה הזרות. ריינאייר תכננה לחזור לטוס לישראל רק בחודש יוני ועל כן בינתיים טרם מושפעת מהמצב בשוק המקומי.

כזכור, חברת וויז אייר הייתה חברת האולטרה לואו קוסט הראשונה להודיע כי תחזור לטוס לישראל לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל. תחילה הודיעה החברה כי תחזור להפעיל לוח טיסות מצומצם החל מחודש מרץ שיכלול 3 טיסות שבועיות מתל אביב לנמל הבית שלה בבודפשט וליעדים נוספים כולל לונדון, רומא, קרקוב, בוקרשט וסופיה. בהמשך הוסיפה טיסות לאתונה, וינה, אבו דאבי, מילאנו, וילנה ולרנקה והיא צפויה להוסיף יעדים נוספים לאורך הזמן.