נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB), אחד משדות התעופה העמוסים בעולם, מתמודד עם שיבושים משמעותיים בפעילות השדה עקב תנאי מזג אוויר קשים. תנאי מזג האוויר הובילו לביטולי טיסות גורפים מהשדה, כולל טיסות מ/אל ישראל.

גשמים עזים והצפות באזור שדה התעופה הובילו להפסקה זמנית של הפעילות בשדה ולביטול של טיסות רבות, והותירו את הנוסעים וחברות התעופה לחפש אחר פתרונות. בשיא הסערה הופסקה הפעילות בשדה התעופה  למשך 25 דקות והביאה לביטולן של כ-45 טיסות. דובר מטעם שדה התעופה ציין כי 21 טיסות יוצאות ו-24 טיסות נכנסות הושפעו מאז חצות, ושלוש טיסות הופנו לשדות תעופה סמוכים.

על פי אתר flightradar24, מדד העיכוב בשדה עומד על ציון 5, המדד הגרוע ביותר, כשהנחיתות בשדה מתעכבות בממוצע בכ-80 דק׳ וההמראה בכ-70 דק׳. לוחות הזמנים של של חברות התעופה שבסיסן ב-DXB, בדגש על חברות התעופה אמירייטס ו-flydubai השתבשו ובתוך כך הודיעה חברת פליי דובאי על ביטול הטיסות של החברה מ/אל תל אביב לכל הפחות למשך 12 השעות הקרובות.

על פי הדיווחים המקומיים, תנאי מזג האוויר הקיצוניים צפויים להימשך עד השעות המוקדמות של יום רביעי, (17 באפריל), מה שעלול לגרום לשיבושים בלוח הטיסות למשך מספר ימים נוספים עד להתייצבות המצב.

לנוסעים לאיחוד האמירויות, מומלץ לבדוק את מצב הטיסה שלהם טרם היציאה לשדה. לממריאים מדובאי, מומלץ לשקול להגיע לשדה באמצעות רכבת המטרו ולא בכבישי הגישה לשדה וכן לתכנן להגיע לשדה מספיק זמן מראש לפני הטיסה, כולל מרווח בטיחות. כמו כן, לנוסעים שצפויים להמשיך מדובאי בטיסות המשך, חשוב לבדוק גם את הסטאטוס של טיסת ההמשך ולפנות לשירות הלקוחות של החברה במקרה של שינויים.