בשקט יחסית יצא אתמול לדרכו קו הטיסות המסחרי ליעד ה-6 של אל על בארה״ב, פורט לודרדייל שבפלורידה.

בתחילת השבוע (15.4) נחתה בפורט לודרדייל הטיסה הסדירה הראשונה של אל על בקו הטיסות החדש של החברה לפורט לודרדייל, היעד השישי של החברה בארה״ב. מעתה צפויה אל על להפעיל 2 טיסות שבועיות מתל אביב בימים שני ושישי במטוסי בואינג 787 דרימליינר. טיסות החזור מפורט-לודרדייל לתל אביב יצאו בימים שני ומוצ”ש. לפי מערכת ההזמנות, זמן הטיסה עומד כרגע על 13:15 שעות בטיסת ההלוך ו-12:00 שעות בחזור.

הטיסות לפורט לודרדייל יפעלו במקביל ל-5 טיסות שבועיות שמפעילה החברה למיאמי הסמוכה. מבדיקה במערכת ההזמנות עולה כי נכון לעכשיו, מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב לפורט לודרדייל עם אל על מתחיל בכ-1,246$ בחודש מאי ועד כ-1,800$ בשיאי הביקוש.

בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2023, הפעילה אל על טיסות עונתיות לפורט לודרדייל כמענה לביקוש הגבוה לטיסות בעונת החגים בישראל. טיסת הבכורה של החברה ליעד זה הייתה ב-13 בספטמבר 2023 במטוס בואינג 787-8 דרימליינר.

שדות התעופה מיאמי ופורט לודרדייל קרובים למדי והמרחק ביניהם עומד על כ-43 ק״מ בלבד או חצי שעת נסיעה. שדה התעופה של מיאמי (MIA) הוא הגדול מבין השניים עם מספר נוסעים גבוה יותר ויותר טיסות בינלאומיות. שדה התעופה בפורט לודרדייל (FLL) מציע יתרונות כמו תורי אבטחה קצרים יותר וקרבה למרכז פורט לודרדייל.

מעבר לקרבה למיאמי, פורט לודרדייל מציעה למבקרים חופים יפים ואטרקציות כמו מערכת תעלות ונציאניות ומספר מוזיאונים. פורט לודרדייל נחשבת גם לנקודת יציאה למערך גדול של קרוזים בינ״ל.

תמונה: אגנס אוירינגל