חברת התעופה איתיחאד תתחיל להפעיל טיסות לפריז וניו יורק במטוסי הסופרג׳מבו איירבוס A380, בנוסף לטיסות הקיימות במטוס היוקרתי ללונדון.

החל מהיום (24.4) תפעיל איתיחאד טיסה יומית אחת (EY1) מתוך שתיים בין אבו דאבי לניו יורק במטוסי האיירבוס A380 הפופולריים של החברה. בנוסף, החל מה-1 בנובמבר תפעיל החברה גם טיסה יומית אחת לפריז במטוס היוקרתי.

איתיחאד מחזיקה בצי של 10 מטוסי איירבוס A380, מהם 4 נמצאים בשירות פעיל בטיסות מסחריות והשאר באחסון ארוך טווח. מטוסי הסופרג׳מבו הדו קומתיים של איתיחאד חזרו לשירות ביולי האחרון, לאחר שקורקעו במשך 3 שנים מאז תחילת מגפת הקורונה. עד כה הם פעלו מטוסים אלו רק בקו שבין אבו דאבי ללונדון.

מושבי The Residence במטוסי האיירבוס A380 של איתיאחד
מושבי The Residence במטוסי האיירבוס A380 של איתיאחד

מדובר במטוסים יוקרתיים במיוחד, עם 3 מחלקות שירות: ראשונה (9 מושבים), עסקים (70 מושבים) ותיירים (417 מושבים). בנוסף, איתיחאד היא אחת מחברות התעופה היחידות בעולם שמציעות מחלקה יותר יוקרתית ממחלקה ראשונה, עם 2 סוויטות ״The Residence״. מדובר בסוויטות מפוארות במיוחד עם שלושה חדרים בכל אחת, כולל חדר שינה פרטי, חדר מקלחת צמוד ואזור מגורים. לכל נוסע יש דייל אישי שמלווה אותו לאורך הטיסה. הסוויטה נמצאת בקדמת המחלקה הראשונה בסיפון העליון של המטוס.

תוהים כמה ייעלה לכם התענוג? כרטיס טיסה הלוך ושוב במחלקת תיירים מאבו דאבי לפריז מתחיל כרגע במחיר של 646$. טיסה במחלקת עסקים תעלה לכם החל מ-4,093$ ועבור טיסה במחלקה ראשונה תאלצו להיפרד מ-10,100$. מושבי ה-Residence זמינים כשדרוג למזמיני כרטיס במחלקה ראשונה, כשלפחות בטיסות ללונדון זה בעלות של כ-2,000$ לכיוון.

איתיחאד מפעילה היום טיסות ישירות מאבו דאבי ל-5 יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק, וושינגטון, בוסטון, שיקאגו וטורונטו. שאר קווי הטיסה וכן טיסה יומית נוספת לניו יורק מופעלים על ידי שילוב של מטוסי בואינג 777/787 דרימליינר ומטוסי איירבוס A350.