חברת אל על מודיעה היום כי היא תטיס את עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון בטיסה מיוחדת וישירה למאלמו בשוודיה.

בשיתוף פעולה עם תאגיד השידור, תפעיל אל על טיסה מיוחדת למאלמו שבשוודיה להטסת עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון 2024. משלחת האירוויזיון, תצא בימים הקרובים בטיסה מיוחדת של אל על לשוודיה, שם תיערך תחרות המוסיקה הפופולארית. הטיסה הייעודית תצא מישראל כמה ימים לפני תחרות חצי הגמר, שבה תשתתף עדן, כדי לאפשר למשלחת הישראלית להיערך כראוי ולערוך הכנות וחזרות אחרונות.

לוגו אל על וכאן לאירוויזיון
לוגו אל על וכאן לאירוויזיון

במסגרת שיתוף הפעולה של תאגיד השידור הישראלי ואל על, יתעדכנו גם במהלך החודשים הקרובים בהדרגה, מגוון תכני התאגיד המוצעים במערכות הבידור במטוסי אל על. בתוך כך יעלו פרקים מלאים של העונות האחרונות של קופה ראשית, המפקדת, מנאייכ, שישה אפסים וגם תוכניות של כאן חינוכית – ילדי בית העץ 7, כראמל 2 ועוד. באל על מדווחים כי תכני התאגיד זוכים פעם אחר פעם לעמוד בראש רשימות התכנים הפופולאריים בקרב נוסעי החברה.

תחרות האירוויזיון צפויה להתקיים השנה במאלמו שבשבדיה בין התאריכים 7-11 במאי. עדן גולן תשתתף בחצי הגמר השני שצפוי להתקיים ב-9 במאי, ולאחר מכן בגמר ב-11 במאי. עדן גולן נמצאת באופן יחסית ברשימת 10 האמנים המועדפים באתרי ההימורים. בימים האחרונים עלתה עדן למקום ה-7 בטבלאות ההימורים עם 85% סיכוי לעלות מהחצי גמר לגמר התחרות.

נועה קירל בדרך לאירוויזיון
נועה קירל בדרך לאירוויזיון בליברפול

נזכיר כי גם בשנה שעברה הטיסה אל על את נועה קירל והמשלחת שלה לאירוויזיון 2023 שהתקיים בליברפול. אל על אף הוסיפה למטוס ה-737 שהטיס את המשלחת מדבקה מיוחדת.