חברת התעופה בראסלס איירליינס הציגה בשבוע שעבר מטוס איירבוס A320 חדש שקיבל את השם ״Amare” ונושא צביעה מיוחדת של פסטיבל טומורולנד.

בשבוע שעבר הציגה חברת בראסלס איירליינס עיצוב חדש למטוס נוסעים מדגם איירבוס A320neo (מספר רישום OO-SBB). המטוס נצבע כולו בעיצוב מיוחד שקיבל את השם ״Amare״ כמחווה לפסטיבל המוזיקה המפורסם Tomorrowland. חברת בראסלס איירליינס הדגישה שהצביעה המיוחדת נועדה ״להביא את העולם לבלגיה ולהביא לעולם את המיטב של בלגיה״.

מטוס הטומורוולנד של בראסלס איירליינס
מטוס הטומורולנד של בראסלס איירליינס

בראסלס איירליינס ידועה בצביעות הייחודיות של מטוסי החברה, עם מטוסים נוספים בצביעות אייקוניות של דרדסים, טינטין (קומיקס בלגי מפורסם), ״השדים האדומים״ (קבוצת הכדורגל של בגליה) וגם מטוס A320 נוסף בצביעת טומורולנד שהוצג לראשונה ב-2017.

חווית הטומורולנד ממשיכה גם לתוך תא הנוסעים, שם יהנו הנוסעים ממערכת סאונד ותאורת אווירה ייחודיות בתא הנוסעים. חברת בראסלס איירליינס שיתפה כי תהליך העיצוב של המטוס ארך כ-15 חודשים ותשומת לב רבה ניתנה לפרטים הקטנים, החל מנוצות הציפור ועד לניצוצות הזיקוקים שעוברים ללוגו של בריסל איירליינס.

בנוסף להצגת המטוס החדש, בריסל איירליינס והפקת טומורולנד הודיעו כי חתמו על הסכם לרכישת דלק בר קיימא (SAF) כדי להקטין את פליטת המזהמים של טיסות החברה. בהקשר זה יציעו גם לנוסעים לרכוש חלק מעלות החבילות שהם מציעים לפסטיבל עם המרה של 20% מעלות הדלק בכרטיס שלהם לדלק בר קיימא.

המטוס בעיצוב החדש החל להפעיל טיסות מסחריות החל מה-26 באפריל 2024. טיסת הבכורה של המטוס הייתה לטנריף ומאז פועל המטוס בטיסות של החברה בטיסות של החברה ליעדים אירופיים מגוונים כמו רומא, פורטו, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד.

חברת בראסלס איירליינס מחזיקה בצי של 19 מטוסי איירבוס A320, מתוכם שלושה מטוסים חדשים מדגמי A320neo. בראסלס איירליינס מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות מתל אביב לבריסל בימים ראשון, שני וחמישי. הקו מתל אביב מופעל בעיקר במטוסי A320-200 ישנים יותר, אך לעיתים לא נדירות נוחתים בישראל מטוסים בצביעה ייחודית של החברה כמו הצביעות של טינטין והדרדסים או טומורולנד. יתכן שבעתיד יגיע לישראל באופן נקודתי ועל פי צורך גם המטוס החדש בצביעת טומורולנד.