הטיסה הראשונה של ריינאייר לישראל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל נחתה לפני זמן קצר בטיסת ״בכורה מחודשת״ של החברה לתל אביב. הטיסה הראשונה של ריינאייר לתל אביב נחתה מפאפוס ובהמשך היום צפויה לצאת גם טיסה נוספת של החברה מברלין לתל אביב.
נזכיר כי ריינאייר הודיעה על חידוש הטיסות שלה לתל אביב לאחר ההודעה על פתיחתו מחדש של טרמינל 1 בנתב״ג, שהיווה מבחינתה תנאי לחידוש פעילותה בישראל. הסיבה להחלטה זו נובעת ממיסי הנמל הגבוהים שנדרשות לשלם חברות התעופה הפועלות בטרמינל 3, שגבוהים על פי אל על ב-14$ לנוסע.
תחילה צפויה ריינאייר לחזור להפעיל טיסות מנתב״ג למספר מצומצם של יעדים כולל מלטה, בארי, פאפוס, בודפשט, אתונה, מילאנו, ברלין. בהמשך השנה, וככל שהמצב יישאר יציב, מתכננת החברה להרחיב את פעילותה בישראל ולקראת סוף השנה בחודשים אוקטובר-נובמבר צפויה להוסיף טיסות בין היתר לקרקוב, נאפולי, פוזנר, ונציה, מרסיי, סופיה, רומא, טורינו, וילנה וסלוניקי.
חזרתה של ישראייר מהווה בשורה משמעותית למחירי הטיסות. למרות שהיצע הטיסות עדיין לא עומד בביקושים, לפחות בחלק מהקווים מציעה ריינאייר מחירים נמוכים מאלו שמציעות שאר חברות התעופה. בכך תורמת ריינאייר למגמה הכוללת של הורדת המחירים כתלות בהוספת יעדים ותדירויות על ידי חברות תעופה שונות, תהליך שצפוי לקחת זמן מה.
מחירי הטיסות עם ריינאייר, על פי מנגנון איתור התעריפים של החברה, מתחילים בכ-37 אירו לכיוון לפאפוס. כמו כן מציעה טיסות לכיוון אחד לבארי, בודפשט, מילאנו ומלטה במחירים שנעים בין 48-51 אירו. חשוב להגיד שבמסגרת מבצעים מתחלפים מציעה ריינאייר באופן תדיר יחסית הנחות על המחירים המצוינים מעלה. נדגיש שוב כי לא מדובר במחירים הכי אטרקטיביים אשר ריינאייר יודעת להציע, אך בהחלט מדובר בצעד חשוב בהגדלת ההיצע בדרך להוזלת מחירי הטיסות.
ריינאייר, כמו שאר חברות התעופה בעולם וחברות הלואו קוסט בפרט, מתמודדות עם מחסור במטוסים חדשים לאור עיכובים באספקה על ידי יצרניות המטוסים הגדולות בואינג ואיירבוס. העיכוב במסירת מטוסים מגבילים את האפשרות של חברות התעופה לקיים את לוח הטיסות המלא שלהן ובהתאם גם מגבילים את תכניות ההתרחבות שלהן. לאור זאת, ריינאייר צפויה לנקוט במשנה זהירות בשוק הישראלי ולהגדיל את ההיצע בצורה הדרגתית וזהירה, שכן מדובר בקו שעדיין נחשב לא יציב לאור המצב הביטחוני.