חברת אייר אינדיה צפויה להצטרף לרשימה בינ״ל מצומצמת של חברות תעופה שיציעו לנוסעים לבצע צ׳ק אין במרכז העיר, במקום בשדה התעופה.
בשיתוף פעולה עם תאגיד הרכבות ושדה התעופה הבינ״ל של דלהי, חברת אייר אינדיה תציע לנוסעים לבצע צ׳ק אין בשתי תחנות מטרו בדלהי – ניו דלהי ושיוואג’י (Shivaji Stadium). במעמד הצ׳ק אין יוכלו הנוסעים גם לשלוח את הכבודה שלהם לטיסה, מבלי לסחוב את הכבודה, אשר תועבר בצורה מאובטחת לשדה התעופה באמצעות תשתית אוטומטית.
Enhancing your travel experience with seamless metro check-ins!
Air India has partnered with @OfficialDMRC (DMRC) and @DelhiAirport (DIAL) to make your journey even more convenient. You can now avail check-in and baggage drop, at Shivaji Stadium and New Delhi metro stations from… pic.twitter.com/jcVD5dk4Mi— Air India (@airindia) June 4, 2024
עד כה היה השירות זמין לטיסות פנים בהודו, ומעתה הוא יורחב גם לטיסות בינ״ל. השירות יהיה פעיל בין השעות 07:00 עד 21:00, כאשר ניתן יהיה לבצע צ׳ק אין בנקודות אלו בין 12 שעות עד לשעתיים לפני מועד הטיסה בטיסות פנים ובין ארבע שעות עד לשעתיים לפני טיסות בינ״ל. תדירות רכבת המטרו לשדה התעופה עומדת על כל 10 דקות, ולוקח 19 דקות להגיע לטרמינל 3 של נמל התעופה של דלהי.
נזכיר כי לאחרונה הציגה אייר אינדיה שירות נוסף של צ׳ק אין עצמאי בשדה התעופה באמצעות קיוסקים בשירות עצמי. אותן עמדות מאפשרות לבצע את כל תהליך הצ׳ק אין כולל הדפסת כרטיסי עלייה למטוס ותגי כבודה ושליחה עצמאית של המזוודות. בעמדות הצ׳ק אין העצמאי יוכלו הנוסעים גם לבצע פעולות כמו בחירת מושבים מועדפים, עדכון מספר הנוסע המתמיד וכו׳.
בשנת 2022 נרכשה אייר אינדיה על ידי תאגיד הענק ההודי TATA. מאז רכישתה פועלת החברה עם מפת דרכים סדורה לחמש שנים שמטרתה להפוך אותה לחברת תעופה ברמה עולמית. על פי אייר אינדיה, השלב הראשון בתהליך שהתמקד בתיקון היסודות של החברה הושלם לאחרונה. בתוך כך, החזרה לשירות של מטוסים רבים שהיו מקורקעים זמן ארוך, גיוס טאלנטים לצוותי הקרקע והאוויר, שדרוג מהיר של טכנולוגיות וקידום יוזמות בתחום שירות הלקוחות.
אייר אינדיה מפעילה כיום 5 טיסות שבועיות מתל אביב לדלהי וכפי שפרסמנו לאחרונה, נערכת להוסיף גם עד 3 טיסות שבועיות ישירות בין תל אביב למומבאי.