טיסה של חברת אייר אינדיה משיקגו לדלהי הפכה לסיוט עבור כ-300 נוסעים, לאחר שהמטוס נאלץ לשוב על עקבותיו בעקבות תקלה חמורה במערכות השירותים. הטיסה, שהמריאה מנמל התעופה או'הייר בשיקגו, הייתה אמורה להימשך 14 שעות ולהגיע ליעדה בנמל התעופה אינדירה גנדי בדלהי. אולם, לאחר חמש שעות בלבד באוויר, נאלץ המטוס לשוב לשיקגו בעקבות חסימה של 11 מתוך 12 השירותים שעל סיפונו.
התקלה נגרמה ככל הנראה כתוצאה מהשלכת חפצים לא מתאימים כמו בדים ופלסטיק למערכות השירותים, מה שגרם לחסימת הצינורות. המצב הותיר את רוב הנוסעים, במיוחד במחלקת התיירים, ללא גישה לשירותים למשך שעות ארוכות.
חברת אייר אינדיה ציינה כי מדובר ב"בעיה טכנית", אך לא פירטה מעבר לכך. עם הנחיתה בשיקגו, הנוסעים ירדו מהמטוס בצורה מסודרת וקיבלו סידורי לינה על חשבון החברה. בנוסף, הוצעו להם החזר כספי מלא או אפשרות לתכנון מחדש של הטיסה ללא עלות נוספת. למרות זאת, נוסעים רבים הביעו תסכול מהתהליך הבירוקרטי המסורבל שנדרש מהם כדי לקבל את ההחזרים או לתאם טיסות חלופיות.
תקלות בשירותים אמנם אינן נדירות בטיסות ארוכות, אך מקרה שבו כמעט כל השירותים יוצאים מכלל שימוש הוא אירוע חריג ביותר.