בתחילת השבוע דיווחה סוכנות REUTERS על פתיחתה הצפויה של ארה״ב בנובמבר לתיירים מחוסנים מסין, הודו, ברזיל ומדינות אירופה. ההחלטה למעשה מסיימת תקופה של מעל שנה וחצי בהן היה איסור לשהות פיזית במדינות אירופה ב-14 יום שלפני הביקור בארה״ב.

מדינות אירופה מיהרו לברך על ההחלטה. בהתאם, חברות התעופה האירופאיות ממהרות לפתוח את התחרות על טיסות לארה״ב. עבור הקהל הישראלי, היתרון הוא האפשרות לעשות שוב קונקשן באירופה בדרך לארה״ב.

טיסות לניו יורק ב449$

חברת TAP הפורטוגלית יצאה בהתאם במבצע לטיסות לארה״ב. טיסות מתל אביב לניו יורק יחלו ב-449$, עם קונקשן קצר של שעה בליסבון. מדובר במחיר הזול ביותר הקיים לטיסות לארה״ב כרגע בנובמבר.

הטיסות יצאו בימי שישי מתל אביב בשעה 07:00 בבוקר וינחתו בשדה״ת EWR בניו יורק בשעה 15:30 (זמן מקומי). הטיסות לליסבון הן במטוס A320NEO, אך הטיסות הארוכות הן במטוס ה-A330-900neo החדש של החברה.

כרגע הזמינות מאוד גבוהה לטיסות. דוגמא לטיסות ב-450$:

5-19 בנובמבר לניו יורק – https://www.google.com/travel/flights/s/XqYg

19-26 בנובמבר לניו יורק – https://www.google.com/travel/flights/s/DWbi

מבצע לטיסות ליעדים נוספים בארה״ב

בנוסף, מציעה החברה את המבצע ליעדים נוספים בארה״ב ביניהם בוסטון, שיקגו, מיאמי, סן פרנסיסקו וושינגטון.

גם ליעדים אלו מציעה החברה טיסות המשך עם עצירות קצרות ובמחירים טובים.

לדוגמא, בטיסות לבוסטון בין התאריכים 11-25 בנובמבר, מציעה TAP את הטיסה השנייה הקצרה ביותר ליעד. הטיסה אורכת כ-16 שעות עם קונקשן של שעתיים בפורטוגל ובעלות של 574$.

טיסות לבוסטון בנובמבר
טיסות לבוסטון בנובמבר

שינוי אחד ללא עלות

בנוסף, מציעה החברה שינוי אחד של הכרטיס ללא עלות, עד שלושה ימים לפני הטיסה. ככל הנראה למקרה שבו יישום ההנחיות החדשות ידחה במעט.

בהזמנת טיסה דרך TAP, תוכלו לנסות את המוצר החדש שעליו פרסמנו באתר אמש, SeatBoost. המוצר יאפשר למעוניינים להשתתף במכרז לשדרוג מקום הישיבה שלהם למחלקת יוקרה.

טיסות לניו יורק בנובמבר עם חברת TAP
טיסות לניו יורק בנובמבר עם חברת TAP
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *