חברת התעופה האירית חוסמת נוסעים אשר ביצעו ״הכחשת עסקה״ מול חברת האשראי מלטוס עמה שוב. מדובר בין היתר במקרים של נוסעים אשר לא יכלו לטוס עם החברה מטעמי מגבלות רגולוטריות בתקופת הקורונה. בשלב הזה מדובר ככל הנראה בכ-1000 נוסעים בלבד.
החברה דורשת שהנוסעים יסדירו את התשלום מולה לפני שיוכלו לטוס שוב באמצעותה. כמו כן, הדגישה כי ההחלטה לא תחול על אנשים אשר טיסתם בוטלה וקיבלו זיכוי יזום מהחברה.
כפי שעלה מספר פעמים בתקופת הקורונה, חברות הלואו קוסט בעולם בחרו במקרים רבים להמשיך להפעיל טיסות למרות מגבלות אשר מנעו מהנוסעים לעלות עליהן. כאשר חברת תעופה מבטלת טיסות לרוב תהיה מחוייבת לאפשר ללקוח לקבל את כספו חזרה.
אמנם חברת Ryanair היא לא היחידה ברשימה המפוקפקת של חברות שסירבו לבטל כרטיסי טיסה במקרים דומים. עם זאת, היא החברה היחידה כרגע שתחסום באופן אקטיבי לקוחות שסירבו לשלם על כך.
הדיווח הזה מפתיע לאור העובדה שרק לפני פחות משבועיים הצטרפה חברת Ryanair ליוזמה אירופאית לקצר את זמני החזרת הכספים על טיסות מבוטלות וכן להגברת השקיפות כלפי הלקוחות.