בחודש ספטבמר פרסמנו בחדשות תעופה על ההקלות הצפויות לכניסת תיירים מחוסנים לארה״ב.

כעת פורסמו באופן רשמי תנאי הכניסה אשר יחולו מיום 8.11. התנאים החדשים יאפשרות כניסת תיירים מחוסנים תחת התנאים הבאים (מקור):

  • מחוסנים ב-2 מנות בלבד, בהצגת תעודת מתחסן
  • הצגת תוצאת בדיקת PCR שלילית לפני ההמראה. למחלימים יש אפשרות חלופית להציג בדיקת קורונה חיובית שהתקבלה לא יותר מ-90 יום לפני המראת הטיסה וגם מכתב מגוף בריאות ציבורי המאשר את יציאתך מהמדינה.
  • לא תותר כניסה מחלימים, או מחלימים עם חיסון יחיד.

ילדים בגיל 2-17 פטורים מחובת החיסון, אך נדרשים להציג בדיקה לפי התנאים הבאים:

    • ילדים הטסים עם מבוגר מחוסן נדרשים להציג בדיקה שלילית שבוצעה עד שלושה ימים לפני ההמראה
    • ילדים הטסים עם מבוגר לא מחוסן, ידרשו להציג בדיקה שבוצעה עד יום אחד לפני ההמראה

כמו כן, תורשה כניסת תיירים לא מחוסנים בעלי אישור רפואי חתום המעיד על מצב רפואי שלא מאפשר התחסנות (מקור).

מה הדרך הכי זולה לטוס לניו יורק?

כפי שציינו קודם לכן, יתרון משמעותי נוסף בשינוי הינו הסרת האיסור לשהות במדינות אירופה ב-14 ימים שקדמו לביקור בארה״ב. שינוי זה מחזיר את האפשרות של תיירים ישראלים להגיע לארה״ב בטיסת המשך מאירופה או לאחר שהייה ארוכה יותר באירופה.

חברות התעופה האמריקאיות והאירופאיות מסתערות על הקווים לארה״ב ויוצאות במבצעים משתלמים. בדקנו מה האפשרויות העומדות כרגע בפני ישראלים לטיסות לארה״ב.

טיסות ישירות

התחרות העזה על הקו לארה״ב הובילה להוזלה משמעותית של הטיסות על קו זה. נכון לעכשיו, את המחירים הזולים ביותר לטיסה ישירה מציעה חברת American Airlines החל ממחיר 536$ בזמינות גבוהה. החברה טסה מישראל במטוסי 777-200 אשר עברו חידוש (סקירת מטוס תגיע בקרוב, יש למה לחכות). לדוגמא:

21-28.11 (כריסמס) לניו יורק ב-536$ (לינק)

12-29.11 לניו יורק ב-536$ (לינק)

טיסות המשך דרך עמאן

בעוד הטיסות הישירות זולות למדי ובהתאם הכי משתלמות, ישנן אפשרויות נוספות המאפשרות להוזיל עוד טיפה את הטיסות. אפשרות אחת כזו היא טיסה עם חברת Royal Jordanian עם עצירה קצרה בעמאן במחירים שמתחילים ב-474$ ובזמינות גבוהה. לנוסעים המפונקים, מציעה חברת RJ מחירים מעולים במחלקת העסקים של החברה במטוסי ה-787 דרימליינר, החל מ-1700$. לדוגמא:

5.12-1.1 לניו יורק – 474$ (לינק)

28.12-4.1 לני יורק – 474$ (לינק)

23-30.12 לניו יורק במחלקת עסקים – 1704$ (לינק)

טיסות המשך דרך אירופה

כפי שדיווחנו בחודש שעבר, חברות התעופה האירופאיות הסתערו על הקו לארה״ב מיד לאחר הדיווח על פתיחת המדינה לתיירים מחוסנים אפילו עוד לפני שניתן תאריך סופי.

תחרות חדשה על הקו מגיעה מכיוון החברה הלאומית האיטלקית החדשה ITA Airways שהתחילה לפעול החודש. החברה שהתחילה לפעול בקו לארה״ב מציעה טיסות המשך מתל אביב לניו יורק דרך רומא במחיר שמתחיל ב-480$. בעוד הטיסה הלוך כוללת קונקשן קצר יחסית של שעתיים, טיסת החזור כוללת קונקשן ארוך יותר של 15 שעות. היתרון הוא שמדובר בקונקשן בשעות היום כך שניתן לעשות טיול יום ברומא ולחזור לשדה לטיסה לישראל. לדוגמא:

5-12.12 לניו יורק – 486$ (לינק)

6-13.12 לניו יורק – 482$ (לינק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *