חברת התעופה היוקרתית Emirates חוגגת את פסטיבל השופינג בדובאי (Dubai Shopping Festival) שנערך בין התאריכים 15.12-30.1. כחלק מהחגיגות מציעה החברה לחמישה זוכים מאושרים לא פחות ממיליון נקודות נוסע מתמיד במתנה. מדובר בנקודות מועדון לקוחות של החברה המוכר בשם Emirates Skywards אשר יוגרלו בין הרוכשים במגוון החנויות בקניון The Dubai Mall.

על מנת להמחיש את שווי המתנה, טיסה הלוך חזור במחלקה ראשונה של אמירייטס לבנגקוק תעלה לא פחות מ-20,000 שקל או כ-100,000 נקודות. כלומר, זכייה בפרס הגדול תאפשר לכם לטוס לא פחות מ-10 טיסות במחלקה ראשונה של חברת אמירייטס בשווי של 200 אלף שקל! רק דמיינו כמה טיסות תוכלו לעשות במחלקת תיירים.

חברת Emirates אמנם דחתה את השקת הטיסות שלה לישראל למועד לא ידוע בשל מצב הקורונה. ועם זאת, זה זמן טוב לצבור נקודות לקראת ההגעה העתידית שלה. ועם לא פחות מ-68 טיסות שבועיות לדובאי, יש הרבה אנשים שיוכלו להשתתף בהגרלה הגדולה.

אז איך זוכים במיליון נקודות מועדון של אמירייטס?

כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להשתתף בהגרלה:

  1. הירשמו למועדון הנוסע המתמיד של אמירייטס (כאן). טיפ קטן – בשורת invite code במהלך ההרשמה הזינו Expo2020 על מנת לקבל 2020 נקודות מועדון ראשונות חינם.
  2. הורידו את אפליקציית  Emirates Skywards לאנדרואיד או אייפון והכניסו את פרטי חבר המועדון שקיבלתם
  3. כל מה שנותר לכם לעשות זה לבזבז מעל 100 דירהאם (AED) בקניון דובאי (The Dubai Mall)

על כל רכישה בקניון תצברו נקודות מועדון של חברה התעופה. על כל קנייה מעל 100 דירהם גם תכנסו להגרלה לזכייה בפרס הגדול של מיליון נקודות נוסע מתמיד.

חווית מחלקה ראשונה באמירייטס

קשה להסביר במילים את חוויית הטיסה במחלקת ראשונה של Emirates, בין אם במטוסי ה-777 ופי כמה וכמה במטוסי ה-A380. למי שלא עוקב אחרינו באינטסגרם של חדשות תעופה, נספר שחלק מהפינוקים כוללים סוייטות פרטיות, ארוחות שף, בר אלכוהול, מקלחת ספא ועוד.

בר אלכוהול בסיפון העליון של מטוס הסופרג׳מבו A380 של חברת Emirates
בר אלכוהול בסיפון העליון של מטוס הסופרג׳מבו A380 של חברת Emirates. תמונה: חדשות תעופה

אז לאן תטוסו עם מיליון נקודות נוסע המתמיד של אמירייטס? טיסות לעצמכם בלבד או גם לחברים? שתפו אותנו בתגובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *