אחרי תקופות היעדרות לסירוגין, טאפ אייר פורטוגל מחדשת את טיסותיה בין תל אביב וליסבון, החל מ- 20 פברואר. טאפ רואה את הביקוש הרב לטיסות לליסבון ובהתאם תפעיל 4 טיסות שבועיות בימים ראשון, שני חמישי ושישי. החל מ- 28 מרץ ועד סוף אוקטובר, תתווסף טיסה שבועית חמישית, בימי שלישי.

הטיסות יתקיימו כלהלן:

טיסת TP1604 מתל אביב לליסבון תמריא בימים ראשון, שני וחמישי מתל אביב בשעה 5:30 בבוקר ותנחת בליסבון בשעה 09:40, ובימי ו׳ תמריא בשעה 07:00 ותנחת ב-11:10

טיסת TP1603 מליסבון לתל אביב תמריא בימים שני, רביעי, חמישי ושבת בשעה 14:15 ותנחת בשעה 21:40

החידוש המרגש לטעמנו יהיה בדמות חזרתו לקו של מטוס האיירבוס A321LR של החברה החל מתאריך 28 במרץ. במקור תוכנן להפעיל את הקו באמצעות מטוס זה בלבד, אך בתקופת הקורונה תפסו את מקומו מטוסי A320neo. אמנם שני הדגמים נחשבים חדישים, אך מטוסי ה-321 מספקים חווית טיסה עדיפה משמעותית. זאת במיוחד במחלקת עסקים, שם מותקנים מושבי שכיבה. בדגם זה משתמשת החברה גם לקויים טראנס אטלנטיים כמו הקו לניו יורק. המטוס מצויד גם במערכת Wi-Fi כאשר החבילה הבסיסית של הודעות בלבד ניתנת ללא תשלום.

מחלקת עסקים של חברת TAP במטוס A321LR
מחלקת עסקים של חברת TAP במטוס A321LR. תמונה: Thepointsguy.co.uk

מי שמעוניין לנסות את מחלקת העסקים, היא מוצעת כרגע במחיר אטרקטיבי למדי של 599$ לליסבון או 1500$ לניו יורק. כמו כן, כפי שדיווחנו כאן בעבר, חברת טאפ חברה למוצר בשם SeatBoost המאפשר להשתתף ב״מכרז חי״ לשדרוג מחלקת הטיסה שלך בסמוך למועד הטיסה.

הנוסעים עם חברת TAP יוכלו להמשיך בטיסות פנים לפורטו בצפון, פארו בדרום וכן לאיי למדיירה והאיים האזוריים, איים שזוכים מדי שנה בפרסי תיירות יוקרתיים כאיים שמומלץ לבקר בהם. בנוסף תציע טאפ טיסות המשך מליסבון לארה”ב, קנדה, ברזיל, קנקון, ליעד החדש פונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית, וליעדים באפריקה, כולל מרוקו.

תכנית Portugal Stopover מאפשרת לנוסעים ליעדי המשך עם קונקשן ארוך לבקר בליסבון ללילה אחד עד 5 לילות, וליהנות מביקור בשני יעדים באותה נסיעה. עוד על כך בכתבה שלנו על תכנית קונקשנים דומות.

לקראת חזרתה ארצה מציעה החברה מחירים מיוחדים להזמנות שיבוצעו במהלך פברואר, לנסיעות על 31 מאי. טיסות יוצעו במחירים של החל מ- 249$ לליסבון, פורטו ופארו, מ- 319$ למדיירה ולאיים האזוריים, מ- 399$ לארה”ב, מ- 499$ לקנדה ומ- 599$ לקנקון ולפונטה קאנה.

כמצופה בתקופה זו ובדומה לחברות תעופה רבות, גם חברת טאפ מציעה שינוי תאריכי טיסה ללא דמי שינוי, אך בתשלום הבדלי תעריף.