חברת לופטהנזה צפויה לקבל לידיה בחודש הבא את מטוס הבואינג 787-9 הראשון מבין סידרה של 25 מטוסים מדגם זה שהוזמנו מיצרנית המטוסים האמריקאית. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בשל מגבלות שהטיל מינהל התעופה האמריקאי FAA לגבי רישיון מטוסי הדרימליינר, במהלך שנת 2022 תקבל לופטהנזה 5 מטוסים נוספים מדגם זה.

בסופ״ש האחרון נצפה לראשונה מטוס הדרימליינר הראשון בצבעי לופטהאנזה לאחר שיצא מצביעה במפעל בקרוליינה ואנחנו חייבים להודות שהוא כבר נראה מעולה. בחברת התעופה החליטו להקדיש את המטוס הראשון לבירת גרמניה והוא ייקרא ׳ברלין׳. מספר הרישום שלו יהיה D-ABPA. בחודש ספטמבר בשנה שעברה הודיעה החברה כי הנתיב הראשון בו  יופעל המטוס יהיה בין פרנקפורט לטורונטו.

חברת התעופה הגרמנית הצליחה להקדים את ההזמנה שלה מחברת בואינג לאחר שחברות תעופה אחרות שנפגעו בשל מגפת הקורונה נאלצו לבטל הזמנות של מטוסים. לופטהנזה ניהלה מגעים אינטנסיביים עם בואינג והצליחה לקבל מטוסים שכבר יוצרו עבור חברות אחרות.

במשך שנים היה צי המטוסי של חברת לופטהנזה כמעט כולו על טהרת מטוסים של היצרנית האירופאית אירבוס. זאת למעט כ-25 מטוסי בואינג 747-800 ו-747-400 וכן דגמי מטוסים קטנים יותר של יצרנים כמו אמבראר ובומבארדייה. צי מטוסי הנוסעים של לופטהנזה מתבסס על כ-200 מטוסים מדגמי אירבוס 320 ו-321 בנוסף ל-14 מטוסי אירבוס A380 שהוצאו משימוש, ועשרות מטוסים מדגמי אירבוס 350, 340 ו-330. לפני שלוש שנים, בחודש מרץ 2019 ביצעה לופטהנזה הזמנה של 20 מטוסי בואינג 787-9 ומאוחר יותר הוסיפה להזמנה עוד 5 מטוסים.

יצוין כי מאז חודש מאי 2021 חברת בואינג לא סיפקה לחברות התעופה מטוסים מדגמי בואינג 787 בשל פגמים שנמצאו בבדיקות של הרגולטור שבעקבותיהם עצר מינהל התעופה האמריקאי את אספקת המטוסים. בשבוע שעבר דווח כי מינהל התעופה באמריקה שלל מחברת בואינג את זכותה לאשר באופן עצמאי את כשירות המטוסים החדשים, מה שעתיד לגרום ל׳פקקים׳ באספקתם ללקוחות.