בהמשך לפרסום הראשון בעמוד האינטסגרם שלנו, חברת התעופה אמירייטס הודיעה היום רשמית, על פתיחת קו טיסה בין דובאי לתל אביב החל מתאריך ה-23 ביוני 2022. זאת לאחר מספר דחיות ושמועות על פתיחת הקו במועדים שונים.

מהודעת החברה עולה כי, טיסת הבכורה תמריא מדובאי בשעה 15:50 ותנחת בישראל בשעה 18:00. כשעתיים לאחר מכן, בשעה 19:55 הטיסה תמריא בחזרה לדובאי ותנחת שם חמש דקות לפני חצות, זמן מקומי.

מחלקת תיירים פרימיום במטוסי A380 של אמירייטס.
מחלקת תיירים פרימיום במטוסי A380 של אמירייטס. תמונה: חדשות תעופה

על פי התכנית החברה תפעיל בקו מטוסי בואינג 777-300ER עם 3 מחלקות שירות. מחלקה ראשונה עם 8 סוויטות, מחלקת עסקים עם 42 מושבי מיטה ו-304 מושבים במחלקת תיירים. לפי מערכת ההזמנות של החברה מחיר בטיסה יהיה החל מ- 596 דולר לטיסה הלוך ושוב עם כבודה של 25 ק״ג וטרולי במשקל עד 7 ק״ג. מחיר לכרטיס במחלקת העסקים הנחשקת של החברה יחל ב-2255$ ובשביל מחלקה ראשונה כבר תאלצו להיפרד מכ-4000$.

לדברי המנהל המסחרי של אמירייטס, עדנן קאזים, החברה תציע לנוסעים מישראל קישורים ל-130 יעדים באמצעות רשת הנתיבים שלה, ריקוח ייחודי ושירות חדש. ״אנחנו בטוחים כי השירות החדש שלנו ישפיע לטובה על חיזוק הקשרים של ישראל עם מגוון רחב של יעדים בעולם ואנו מודים לרשויות באיחוד האמירויות ובישראל על תמיכתן המתמשכת והפיכת הקו לאפשרי”, אמר.

קו הטיסות החדש של אמירייטס, שבמסגרתו יופעלו גם מספר טיסות קוד שייר עם חברת פליידובאי, יציג יגוון אפשרויות לטיסות לרחבי העולם מאוסטרליה, ברזיל, הודו, פיליפינים ודרום אפריקה. כמו כן, נוסעים שיטוסו בקו מארצות הברית וברזיל יוכלו לעשות עצירה ביניים לפני טיסה ההמשף לתל אביב. את כאשר החבילה תכלול לינה במלונות מהטובים בעולם, סיורים באתרים המפורסמים של דובאי ופעילויות רבות נוספות.

מחלקת הכלכלה והתיירות של דובאי, דירגה בשנת 2021 את מדינת ישראל כאחת מ-20 השווקים המובילים של דובאי והדירוג צפוי לעלות עוד יותר, ככל שהעיר תמשיך לפתוח את שעריה למבקרים נוספים ב-2022, עם רשימה הולכת ומתרחבת של חוויות והיצעים מגוונים.

יצוין כי אמירייטס אמורה היתה לפתוח את הקו בין דובאי לתל אביב ב-6 בדצמבר ועל פי מערכת ההזמנות המקוונת של החברה היא תיכננה לבצע את טיסת הבכורה במטוס איירבוס A380.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *