בהמשך לפרסום בחדשות תעופה על עלייה חדה בפעילות קבוצת לופטהנזה בישראל, חברת התעופה בריסל איירליינס חוזרת לפעילות מלאה בישראל החל מה-28 במרץ. החברה תפעיל עד 12 טיסות שבועיות בקו בין תל אביב ובריסל.

על פי לוח הטיסות של החברה, ברוב ימות השבוע של חודש אפריל היא תפעיל 2 טיסות יומיות, אחת לפנות בוקר ואחת אחר הצהרים. לאחר מכן, בחודש מאי היא תפעיל בין טיסה לשתי טיסות יומיות בהתאם למצב ההזמנות וכך גם הבמשך לקראת תחילת עונת הקיץ.

טיסת הבוקר מתל אביב (SN3294) תמריא בשעה 04:50 ותנחת בבריסל בשעה 08:50. טיסת אחר הצהרים (SN3290) תמריא בשעה 16:05 וינחת בבריסל בשעה 19:50.

בדרך חזרה, טיסת הבוקר מבריסל לתל אביב  (SN3289) תמריא בשעה 09:35 ותנחת בנתב״ג בשעה 15:05. טיסת הלילה (SN3293) תמריא בשעה 21:10 ותנחת לאחר חצות בשעה 02:40. בדקנו ומצאנו כרטיסי ׳לייט׳ הלוך ושוב במחיר מ-241 דולר. בחברת התעופה מסרו כי לוח הטיסות עשוי להשתנות בהתאם לביקושים.

בסוף השבוע הודיעה החברה, שהיא חלק מתאגיד לופטהנזה, כי היא צופה חזרה לשיגרה לאחר פתיחת הגבולות ליעדים רבים אליהם היא טסה. על פי לוח הטיסות שלה לקראת חופשת חג הפסחא שתחול בעוד חודש תפוסת המושבים במטוסיה תהיה לפחות 80% מזו שהיתה לפני פרוץ מגפת הקורונה.

לדברי המנהל המסחרי של החברה, טום מיס, כבר עתה רואים את הגידול בהזמנות ובאופן לא מפתיע הגידול הוא בטיסות הפנאי, שכן פלח שוק זה גדל משמעותית בהשוואה לפלח העיסקי.

במהלך חופשת הפסחא היעדים הפופולריים שתציג החברה נמצאים בדרום אירופה כאשר היעד מספר אחד יהיה מלגה ואחריו רומא, ליסבון ומדריד. יעד חדש ב׳טופ-5׳ תהיה העיר קופנהאגן.

החל מה-27 במרץ החברה חוזרת לטוס ליעדים כמו וושינגטון בארצות הברית ועוד 15 יעדי בילוי פופולריים באירופה בהם אתונה, נאפולי, פירנצה, קטניה, פלמה דה מיורקה וגם מרקש בצפון אפריקה.

בחברה צופים לגידול בהזמנות ברגע האחרון. על פי הערכת החברה, כשני שליש מהנוסעים מזמינים את חופשותיהם רק 6 שבועות לפני הנסיעה ולכן נוסעים שמקדימים להזמין נהנים מהתעריפים הזולים ביותר יחסית לאלה שמזמינים ברגע האחרון.

לדברי מיס, בנוסף להזמנות ברגע האחרון בחברה מזהים תופעה, שהפכה לפופולרית, של יציאות בימי חמישי וחזרה בימי ראשון (חופשת סופ״ש). ״נראה ש”דרך העבודה החדשה” כתוצאה מהמגיפה הביאה ליותר גמישות לעובדים בניהול האיזון בין העבודה לחיים שלהם”

החברה צופה כי לקראת תחילת חופשות הקיץ בבתי הספר יהיה ביקוש גדול לטיסות בפני ולכן היא החליטה להוסיף עוד שני מטוסים לצי שלה כדי לענות לביקוש הצפוי.

מוזמנים לחפש ולהזמין טיסות של החברה במנוע חיפוש הטיסות של חדשות תעופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *