חברת התעופה אירופלוט, הודיעה היום על השקת מספר קווי טיסה בינלאומיים, בהם טיסה מסוצ׳י לתל אביב. הטיסות לתל אביב על פי הפרסום של החברה, יתחילו ב-7 באפריל ויתקיימו במתכונת יומית.

הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 20:55 ותינחת בסוצ׳י בשעה 23:55. הטיסה מסוצ׳י לתל אביב תמריא בשעה 17:05 ותינחת בנתב״ג בשעה 19:55.

בדיקה באתר של חברת התעופה Rossiya מעלה כי אכן יש טיסות לישראל. מבדיקה במערכת ההזמנות מצאנו מחיר כרטיס טיסה בסיסי ללא מזוודה ב-597 דולר לטיסה הלוך ושוב מתל אביב. כאשר באנו לשלם עבור הכרטיס קיבלנו הודעה כי ״מסיבות שאינן בשליטה שלנו אחנו לא יכול לקבל כרטיסי אשראי של ויזה, מסטרקארד או JCB שהונפקו על ידי בנקים מחוץ לגבולות הפדרציה של רוסיה.״

החברה הודיעה כי היא תפעיל את הטיסות במטוסי סוחוי סופרג׳ט 100 והן יופעלו על ידי חברת הבת Rossiya. במטוסים 87 מושבים בהם 12 מושבי עסקים ו-75 מושבי מחלקת תיירים. הבחירה במטוסים לא מקרית והיא הניסיון של חברת התעופה הרוסית להמנע מהאיום של החרמת מטוסים רוסיים על ידי בעליהם החוקיים.

על פי הודעת החברה היא תפעיל טיסות גם לארמניה, מצרים, ישראל, קזחסטן, טורקיה ואוזבקיסטן.

בנוסף הודיעה החברה כי בנוסף למפת הקווים הקיימת של חברת התעופה היא מבצעת טיסות משדות התעופה במוסקבה (שרמטייבו), סנט פטרסבורג וקרסנויארקה ליעדים שונים. בסך הכל מתוכננות טיסות ל-17 ערים: אקטאו, אקטובה, אלמטי, אנטליה, אטיראו, בודרום, בוכרה, דלמן, ירוואן, קהיר, נור-סולטן, סמרקנד, איסטנבול, טשקנט, תל אביב, אורגנץ’, פרגנה.

החברה הרוסית מזכירה ללקוחותיה את הצורך לעמוד בכללי הטיסה תחת המגבלות האפידמיולוגיות הנוכחיות. ״בעת תכנון טיול לחו”ל, עליך לקרוא בעיון את המידע העדכני ביותר על הכללים וההגבלות הנוכחיים בעת הכניסה למדינת היעד באתר הרשמי של השגרירות, הקונסוליה, משרד החוץ או באתר האינטרנט שלנו״ נאמר בהודעת החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *