לפעמים נחמד לראות שתי חברות תעופה שמתחרות זו בזו על חלק מהקווים, משתפות פעולה למען מטרה הומניטרית.  זה יקרה ביום ראשון הקרוב כאשר חברות התעופה וירגי׳ן אטלנטיק ואיזיג׳ט יקיימו משחק כדורגל במטרה לאסוף כספים לסיוע לילדים ובני משפחותיהם שנפגעו מהמלחמה באוקראינה.

המשחק אורגן על ידי ג’סי לואן, קברניט בחברת איזיג׳ט וקייל ריינולדס, איש צוות של וירג’ין אטלנטיק. הוא יתקיים במגרש של מועדון הכדורגל הורשאם הממוקם בהורשאם, ווסט סאסקס, אנגליה וזו פעם ראשונה שצוותים משתי חברות התעופה נפגשים למטרה כזו.

המשחק עצמו יתקיים בשעה 14:00 והכניסה למגרש תהיה ללא תשלום. עם זאת, הצופים יתבקשו לתרום ל-UNICEF, קרן החירום הבין-לאומית של האו״ם לילדים, שאיזיג׳ט היא שותפה פעילה בה או ל- UNHCR, קרן הסיוע לפליטים של האו״ם שחברת וירגי׳ן אטלנטיק שותפה פעילה בה. המשחק ישודר בשידור חי.

easyJet עובדת בשיתוף פעולה הדוק גם עם UNHCR, סוכנות לסיוע פליטים של האו”ם ומספקת עבורם ללא עלות מושבים בטיסות ברשת הנתיבים שלה. בכך היא עונה לצרכים הדחופים של ילדים ומשפחות שנפגעו במלחמה. חברת וירג׳ין אטלנטיק, מצידה, מפנה את כל התרומות שנאספות מנוסעים במהלך הטיסה בחודש מרץ לקרן החרום להצלת ילדים. בנוסף החברה הקימה קרן סיוע נוספת בה היא פונה לעובדיה ולקוחותיה כדי לגייס כספים שיועברו לסיוע לאוקראינה והיא, וירג׳ין, מתחייבת להשוות את הכספים שיגוייסו עד סכום של 50,000 פאונד.

“הסכסוך המתמשך באוקראינה הותיר אותנו בהלם עמוק, ורצינו להתאחד כדי לעזור לגייס כספים ולספק תמיכה לנפגעים. אני רוצה להביע את תודתי על התמיכה שהקהילה המקומית סיפקה למטרה כה משמעותית”, אומר קפטיין גסי לואן.

ניק בארנס, קצין ראשון וקפטן קבוצת הכדורגל של וירג’ין אטלנטיק  מוסיף כי “אנחנו עצובים מאוד מהמשבר שממשיך להתפתח באוקראינה. איחוד כוחות עם עמיתינו לתעשייה ב- easyJet יאפשר לנו לגייס כסף כדי לשלוח למשפחות הנזקקות באמצעות ארגוני הצדקה המדהימים שלנו. אנחנו כל כך אסירי תודה על כל תרומה ונמשיך להשתמש בעסק שלנו ככוח לטובה בזמנים נוראים אלה”.

תגובה
  1. עזוב את מוסדות האום כלום
    ורדים תרמה טיסה סיוע עבור מדא בריטניה לאוקרינה

Comments are closed.