לאחרונה הפתרון של e-sim (סים דיגיטלי) הפך לפופולארי במיוחד בנסיעות לחו״ל. זאת בשל הנוחות והמחיר המעולה שניתן להשיג. זה המדריך המפורט עם ביקורת שלנו עם מוצר הe-sim של airalo (אייראלו).

מי מאתנו לא טס לחו״ל ונאלץ לשלם לאחת מהמפעילות הישראליות מאות שקלים על חבילת אינטרנט עם נפח מוגבל למדי? על מנת לקבל חבילת גלישה ו/או שיחות בחו״ל יש בעצם כמה אפשרויות:

  1. חבילת חו״ל של המפעילה הישראלית שלכם
  2. סים פיזי של חברה שמספקת חבילות חו״ל
  3. e-SIM – סים וירטואלי

בנסיעה האחרונה שלי לליסבון החלטתי שאני לא נכנע לנוחות של השיטה הראשונה ומנסה פתרון זול יותר משמעותית ולמעשה לא פחות נוח בשם e-SIM שהוא כנראה העתיד של קווי הסלולאר. אגב, בארה״ב אפל עברה בסדרת אייפון 14 לשימוש בסימים וירטואליים בלבד, כך שזה זמן טוב להתרגל.

קבלו מדריך מפורט עם הביקורת שלנו מהשימוש ב-airalo.

מה זה e-SIM ואיך אפשר להשתמש בו לגלישה בחו״ל?

בקצרה, e-SIM מאפשר לכם להתקין קו נוסף בטלפון, מבלי להחליף פיזית את הסים שנמצא במכשיר. כך יוצא שיש לכם בטלפון 2 קווים ובאפשרותכם להחליט איזה מהם משמש לשיחות ואיזה לאינטרנט וזאת מבלי הטרחה של להחליף כרטיס סים פיזית במכשיר. ההתקנה פשוטה מאוד גם למשתמש רגיל.

הקו השני יכול להיות כזה עם מספר טלפון שיכול לשמש שיחות, או אחד בלי מספר שמשמש רק לגלישת נתונים. הפתרון של eSim נתמך ברוב סוגי האייפון החל מדור XR, באייפדים, בסדרות הגלקסי השונות ועוד. את רשימת המכשירים הנתמכת המלאה ניתן למצוא כאן.

יש הרבה חברות (ישראליות ובינ״ל) שמציעות מוצר e-SIM. לטיסה האחרונה שלי בחרתי בשירות של חברת Airalo. הסיבות שבגללן בחרתי דווקא במוצר זה הוא תמיכה ב-190 מדינות, לצד מחירים זולים מאוד ותגובות טובות על השירות שלהם.

בנסיעה קודמת ניסיתי את השירות הישראלי Global1SIM שבפועל בנחיתה לא עבד מה שאילץ אותי בכל זאת לרכוש חבילה יקרה ממפעילת הסלולר שלי. התמיכה שלהם נעשית במייל בלבד וקיבלתי מהם תשובה על התקלה רק בערב של יום למחרת, כשהנושא כבר היה כמובן לא רלוונטי.

השירות של Airalo עבד באופן חלק לאורך כל הנסיעה, ובמקביל השתמשתי בקו הישראלי שלי לקבל הודעות SMS חשובות כמו הודעות אימות זהות. חשוב לשים לב לאחוז השימוש בחבילה ולרכוש חדשה אם היא נגמרה.

כמה עולה e-SIM של airalo לחו״ל?

ראשית יש שלוש אפשרויות – ניתן לרכוש סים מותאם למדינה ספציפית, ליבשת או סים גלובאלי. המחיר משתנה בהתאם לאפשרויות אלה, נפח הגלישה שתבחרו ומספר הימים שבו תרצו שהסים יהיה פעיל. מחירים לדוגמא:

  1. 1 ג׳יגה ל-7 ימים באירופה 5$
  2. 5 ג׳יגה ל-30 יום באירופה יעלה 20$
  3. 10 ג׳יגה ל-30 יום בספרד יעלה 18$

רק לצורך השוואה, בנסיעה הקודמת שלי שילמתי 199 ש״ח למפעילה הסלולארית שלי עבור גלישה של 5 ג׳יגה לשבועיים, דרך airlo רכשתי חבילה גלישה של 5 ג׳יגה למשך 30 יום ב-10$! הפרש של כמעט 170 ש״ח. היתרון המשמעותי הוא כפי שציינתי שאתם יכולים לשמור על מספר הטלפון שלכם זמין היות ואתם משתמשים בסים כפול.

במידה ולקחתם חבילת נתונים וסיימתם אותה, יש לכם אפשרות להוסיף חבילה נוספת במחיר מוזל. עוד יתרון משמעותי הוא שבכל רכישה אתם מקבלים קרדיט לרכישה הבאה שלכם כך שרכישות עתידיות יהיו זולות יותר מהנוכחית.

איך משתמשים ב-e-SIM של airalo?

  1. בודקים האם המכשיר שלכם תומך ב-e-SIM בלינק הבא
  2. במידה וכן, ניגשים לאתר airalo בלינק הבא
  3. מחפשים את שם המדינה אליה אתם טסים בשורת החיפוש (או בוחרים בסים של יבשת מסוימת בקטגוריית Regional)
התקנת e-SIM של Airalo
התקנת e-SIM של Airalo
  1. לאחר שבחרתם במדינה הדרושה, בוחרים מבין האפשרויות המופיעות של גודל החבילה שתצרכו (בד״כ בין 1-30 ג׳יגה), ולכמה זמן תצטרכו (בד״כ בין 7-30 יום)
התקנת e-SIM של Airalo
התקנת e-SIM של Airalo
  1. לוחצים על ״Buy Now״ וממשיכים בתהליך הרכישה
  2. על מנת לקבל 3$ הנחה (ברכישה ראשונה) – מזינים את קוד הקופון YOTAM6533
  3. לאחר השלמת הרכישה תקבלו מייל אישור עם לינק להתקנת ה-e-SIM במכשירכם כפי שמופיע בתמונה הבאה. לחצו על “Install e-SIM Now” ועקבו אחר ההנחיות
התקנת e-SIM של Airalo
התקנת e-SIM של Airalo

לאחר מכן יותקן הסים הוירטואלי במכשירכם ותוכלו להשתמש בו לאחר הנחיתה בחו״ל. חשוב להדגיש שניתן לרכוש את החבילה מראש, אבל עדיף להתקין את הסים רק בסמוך לנסיעה.

למעוניינים, יש גם סרטון וידאו מפורט שמסביר שלב אחרי שלב כיצד להתקין את הסים הוירטואלי לאחר הרכישה. כמו כן, יש לחברה וידג׳ט למכשירי אייפון שייראה לכם בכל זמן נתון כמה מהחבילה נוצלה כבר.

מוזמנים לשאול שאלות על המוצר הזה בתגובות. יש עוד מוצרים/שירותים שתרצו שנבדוק בשבילכם?

גילוי נאות – רכישה דרך הלינקים המתפרסמים בכתבה מזכים אותנו בעמלה צנועה, אך לא מעלה את המחיר עבורכם. עמלות אלו יכולות לסייע לנו להמשיך להפעיל את האתר באופן שוטף. אני מתחייב שכל מוצר שיפורסם באתר נוסה על ידי וכל פידבק לגביו אותנטי לחלוטין.

תגובה
  1. הי, תודה על המידע 🙂
    אם אני רוצה את שירות הגלישה ומנגד לא רוצה לקבל שיחות למספר הישראלי כשאני בחול, איך זה מתבמע?
    האם חסימת שיחות של המפעיל הישראלי מפריעה באופן כלשהו לשיקות ה e.sim?

    1. לא, בהגדרות של הטלפון (תחת Cellular) אתה יכול לראות שיהיו שם 2 קווים, בכל אחד מהם אתה יכול לשלוט מה אתה רוצה. אתה הקו הישראלי אתה יכול אפילו לכבות לגמרי, או רק לכבות את הדאטה, מה שמתאים לך.

      1. היי יותם.
        יש לי גלקסי A71 בדקתי באתר שלהם והמכשיר לא מופיע אבל כשבדקתי אם קיים IMEI info ראיתי שקיים. השאלה אם אני יכול להשתמש בזה או לא בחו”ל.
        אשמח לעזרתך

        1. היי, כל עוד המכשיר תומך ב-e-sim ניתן להשתמש עם אייראלו, גם אם לא מופיע ברשימה שלהם.

    2. היי, לאחר שמגיעים לחו”ל איך מוודאים שהכרטיס פועל? צריך לבצע פעולה אקטיבית כדי להכניס אותו לפעולה?

  2. תודה רבה, נשמע לי שאני אבחר באופציה הזו. אני מבין שמדובר בקו נוסף, כלומר במספר טלפון נוסף. האם החבילות כוללות גם שיחות נכנסות/יוצאות? רק במדינת היעד (אני טס לפריז)? או גם שיחות מהארץ ולארץ? ואם הבנתי נכון זה לא כולל סמס-ים, נכון?

    1. היי, ספציפית החבילות של Airalo כוללות אפשרויות אינטרנט בלבד, בלי שיחות והודעות כך שאתה גם לא מקבל מספר טלפון אלא קו של גלישה בלבד. אני פשוט השארתי את הקו הישראלי דולק (בלי אינטרנט) כדי לקבל הודעות SMS חשובות ולראות מי מתקשר אליי.

      1. תודה 🙂 יש לי מכשיר GALAXY S21 5G. כשאני בודק אם המכשיר שלי מאפשר הוספת ESIM לפי ההוראות שיש בדף האינטרנט של AIRALO אז לכאורה לא נראה שאני יכול להוסיף כרטיס ESIM. אני לא רואה את מה שהם אומרים שצריך לראות שמאשר שהמכשיר מאפשר ESIM. עם זאת, בהגדרות המכשיר בפריט “מנהל כרטיסי SIM” יש אופציה שנקראת “הוסף חבילה סלולרית מסוג eSim”. לא ברור לי האם זה אומר שאני כן יכול להוסיף את החבילה הזו או לא?.. יש לך מושג אולי אם יתכן שמכשיר ה-S21 5G לא מאפשר זאת?

        1. לפי מה שמופיע באתר, S21 5G תומך בe-SIM ולכן אפשר להשתמש בשירות.

      2. תוכל להסביר איך משאירים את הקו הישראלי דולק בלי האינטרנט כדי לקבל הודעות סמס?

        1. פשוט עוקבים אחרי הוראות ההתקנה באתר ומגדירים את הסים הוירטואלי לגלישה (במקום הסים הישראלי). הישראלי ממשיך להיות פעיל ולקבל הודעות ושיחות (כמובן שמענה יגרור תשלום).
          כדי להיות בטוחים, אני ממליץ גם לחסום אצל המפעילה הישראלית את הגלישה כדי להמנע מחיובים עודפים.

  3. הי
    עשיתי טעות והתקנתי את החבילה כמה ימים לפני הטיסה, עכשיו אני לא מצליחה להוציא שיחות למי שלא באנשי הקשר שלי..יודע איך אפשר לסדר את זה?
    וכמו כן איך משירים את ה-E-SIM כשחוזרים לארץ?

    1. היי, אם זה אייפון (אבל אמור להיות דומה באנדרואיד) – תכנסי למסך של רשתות סלולאריות (Cellular), תכבי את הקו של ה-ESIM ותוודאי שהקו של המפעילה הסלולארית דולק. לדעתי זה אמור לסדר את זה

    1. לצערי שיאומי קצת מפגרים מאחור בנושא ועדיין לא תומכים בטכנולוגיה.

  4. גם אנחנו החלטנו לראשונה לא לשלם 200 ש”ח לחבילת גלישה ורכשנו ב 4.5$ (אחרי קוד ההנחה), עבד מצוין! התקנה נוחה ופשוטה, פשוט תענוג. מרגישה כ”כ פראיירית שלא עשינו את זה עד עכשיו.

    1. בוקר טוב, יש 2 אפשרויות: או לבקש מהמפעילה לחסום אותך לגלישה בחול, אבל לדעתי הכי טוב זה פשוט לכבות את גלישת הנתונים של הסים של המפעילה הישראלית (בהגדרות באנגלית נקרא data roaming)

  5. הי, תודה רבה על המידע. אשמח לעזרה, ברשימת המכשירים התומכים מופיע גלאקסי S20, אבל לא S20 FE. איך אדע אם המכשיר שלי תומך?

    1. ממה שאני רואה גרסאת ה-FE כנראה לא כוללת תמיכה בesim לצערי

    1. כן לגמרי אפשר אבל חשוב להגיד שהספירה לימים של החבילה (7/30 יום) מתחיל מיום ההתקנה.
      על מנת לוודא שלא מבזבזים מחבילת הגלישה אני ממליץ לאחר ההתקנה לכבות את הקו ולהדליק אותו רק בנחיתה.
      אבל! חשוב מאוד שלא *להסיר* את הקו כי לא ניתן להתקין אותו שוב, אלא רק לכבות אותו.

      1. תוכל להסביר איך בדיוק עושים את הכיבוי אחרי ההתקנה ולפני הנחיתה?

      2. התקנתי את ה esim
        איך אוכל לדעת שאכן זה יעבוד כשאהיה בחו”ל ?
        דרך אגב אינני מוצאת את הקו esim בהגדרות .

  6. האם ניתן לבצע שיחות מהווטסאפ או רק גלישה
    נוסעת לאבו דאבי ורוצה לוודא שזה יעבוד

    1. שיחות אודיו ווידאו בוואטסאפ חסומות בדובאי. אני הצלחתי להוציא שיחות בוואטסאפ אבל אני לא יודע להגיד אם זה היה במקרה או שבאמת אפשר בוודאות.

      1. האם העובדה שזה סים וירטואלי והסים המקורי נשאר במכשיר – לא מהווה סיכון של שאיבת נתונים וכו מהסים המקורי של המפעילה בארץ?

        1. בכל הנושא של ביטחון, הטענה היא ש-esim בטוח בדיוק כמו סים פיזי. אבל מן הסתם חשוב שהמשתמש יהיה עירני בשני המקרים לכל מיני נסיונות של הודעות זדוניות וכו׳.

  7. היי
    במידה ואני מפעיל את הesim וחוסם את הסים הישראלי לשיחות ולגלישה. האם אני עדיין יקבל ווטסאפים למספר הישראלי שלי??

  8. שלום. האם ניתן ל תקין את הסים על מכשיר גלקסי A52 . מכשיר יחסית חדש אבל לא מופיע ברשימה.
    תודה
    פטר

    1. היי פטר, לפי איך שזה נראה אין במכשיר תמיכה ב-e-SIM לצערי.

    1. היי אביטל, לפי איך שזה נראה אין במכשיר תמיכה ב-e-SIM לצערי.

  9. תודה על הכתבה!

    1. אני רוצה להזמין חבילה לכל אחד המשפחה בפני עצמו. עדיף מהחשבון שלי או עדיף לכל אחד לפתוח חשבון ?

    1. היי, אין בעיה להזמין מהחשבון שלך לכולם. רק תשימו לב שכל אחד מתקין אצלו חבילה שונה (אתם תראו בחשבון שממנו תזמינו כמה סימים שונים).
      אפשר מנוחות גם לפתוח לכל אחד חשבון עם מייל שונה, ואז כל אחד יקבל למייל שלו את הברקוד הייחודי שלו להתקנה.

  10. היי יותם,

    מידע סופר חשוב!
    במידה ואקבל שיחות טלפון למספר שלי, כיצד אחוייב? (הרי לא קניתי חבילה ממפעיל הסלולר)

    1. היי. במידה ותעני לשיחות בחו״ל – תחוייבי בעלות של המפעילה הסלולארית שהוא מן הסתם מאוד גבוה. אבל כן תדעי שהתקשרו ותוכלי לחזור בוואטסאפ.
      מפעילת הסלולאר שלי (ולדעתי כולן) לא מחייבות על SMS נכנס בחו״ל. כך שאין בעיה להמשיך לקבל הודעות.

  11. היי,
    לא יודעת אם תוכל לעזור לי אבל מנסה בכל אופן, המשרד שלי אמור לצאת לנופש בחול ואני מעוניינת לרכוש עבור העובדים את השירות הזה. שלחתי מייל לשירות שלהם כבר לפני שבוע אבל עדיין לא יצרו איתי קשר.
    יש לך מושג אולי איך אני יכולה להשיג אותם?
    מדובר על 200 עובדים

  12. היי,
    אני יכולה להתקין את הסים שלהם בלי שיהיה לי סים רגיל על הפלאפון, או שחייב להשאיר את הסים המקורי שלי?

    1. היי, אפשר להתקין סים וירטואלי גם בלי סים פיזי במכשיר. נסיעה נעימה

  13. היי, אני טסה לאוסטריה ורוצה להתקין סים וירטואלי.
    מה עליי לעשות בדיוק כדי שאוכל לקבל sms בלי שיהיו חיובים נוספים מחברת הסלולר שלי?
    אם יתקשרו אליי זה יחייב אותי, לא?

    1. מהניסיון שלי עם חברת פלאפון, החיוב יתחיל רק אם אני עונה. מתקשרים אליי כל הזמן ואני לא עונה ולא רואה חיובים.

      על מנת להמנע באופן ודאי מחיוב של גלישה – מומלץ לבקש ממפעילת הסלולאר הישראלית לחסום לגלישה בחו״ל.

  14. הי.האם יש אפשרות לאחר התקנת הסים.להפעיל נקודה חמה לשאר הסובבים?

    1. היי, מהניסיון שלי בכמה מדינות אז כן – הצלחתי להפעיל הוטספוט ולעבוד מהנייד שזה עוד יתרון משמעותי. כמובן שצריך חבילה גדולה בשביל זה.

  15. הי
    אם אמי טסה לפריז ועוברת ללונדון
    האם נדרש שינוי בהגדרות
    או שברגע שקניתי לאירופה זה יעבוד בכל מקום
    בלי שינויים?

  16. התקנתי בארץ את הסים עכשיו אני בחול כבר וזה לא עובד לי
    מה לא עשיתי בסדר ?

  17. אנחנו רכשנו כרטיס ESIM של חברת airalo וזה לא עבד (אייפון 11 – אמור לעבוד). נאלצנו לכוש גם חבילה יקרה
    וגם נראה כי בעקבות הגדרת ה ESIM השתבש משהו בהגדרות המכשיר וגם החבילה היקרה לא עבדה.
    האם יש דרך להחזיר את ההגדרות למצב ההתחלתי ולנטרל את ה ESIM?
    אגב לא מצאנו סיבה לעובדה שזה לא עבד, הצלחנו להוסיף את הפרופיל והיה נראה שזה מוגדר טוב, אבל לא ניתן היה לגלוש באינטרנט.
    מבאס, כי זה בהחלט נראה פתרון מוצלח.

  18. היי
    אחלה פתרון
    עם אני נוסע עם אייפד בנוסף האם ניתן לקשר ל esim
    נתקלתי שאפשר ולא מוצא

    1. היי, חלק מהאייפדים אכן תומכים באי-סים. אפשר להתקין אי סים רק על מכשיר אחד. אם התקנת את זה על הנייד אפשר לפתוח נקודת גישה ולגלוש גם מהאייפד. כמובן שצריך לקנות חבילה בגודל בהתאם.

  19. בוקר טוב ,
    בהתאם להמלצה רכשתי esim ( עבור נסיעה לבאקו) , בוצעו כל ההגדרות באייפון 13 ולצערי זה פשוט לא עובד
    ( שלחתי מייל לתמיכה שלהם , כמובן שלא ענו )

  20. היי , אם רשום לי שהחבילה פעילה זה אומר שלא צריך לעשות עוד כלום וכשאגיע למדינה אליה רכשתי חבילה היא תופעל ? או שצריך לעשות משהו נוסף בהגדרות?

    1. אחרי שהתקנת את החבילה בטלפון לפי ההוראות אין צורך לעשות עוד כלום, בנחיתה היא תתחבר לרשת המקומית. ואם היא לא מתחברת אחרי כמה דקות, ריסטרט לרוב ייעשה את העבודה. נסיעה נעימה

  21. שלום, השתמשתי בesim והכל עבד טוב. עד שרציתי לקבל sms בקו הישראלי שלי ואז לא הצלחתי לשנות את הבחירה בקו הידראלי תחת קבלת הודעות אז ניסיתי לנתק את הesim ולחבר את הקו הישראלי ואז גם לא קיבלתי הודעות וגם בהחזרת ה esim החבילה כבר לא עבדה. כתבתי ל esim כבר לפני מס’ ימים וטרם קיבלתי התיחסות

    1. היי, אני לא בטוח שהבנתי את הבעיה אבל הסימים לא אמורים להתנגש. הם יכולים לפעול שניהם במקביל ואין צורך לנתק אחד מהם בשביל שהשני ייפעל. אם הישראלי פעיל אך לא מקבל הודעות צורך לדבר עם המפעילה הישראלית כדי לבדוק תקלות.

  22. היי יותם תןדה על הסקירה

    בהנחה וקניתי 10 גיגה לחודש והם נגמרו אני אוכל לקנות בזמן הטיול עוד עשר גיגה ולהישאר עם אותו eSIM שכבר קיים אצלי?

  23. היי , 3 שאלות כתוב שעד שסים לא מתחבר למפעיל בחו״ל אין ספירת תקופה האם זה נכון. אם כן למה לא כדי להפעיל את הסים מספר ימים לפני הנסיעה
    קורא שיש בעיות עם הסים לפעמים ואין מענה האם השתפר משהו עם זה
    האם ניתן לקנות חבילה ולהוסיף חבילה יותר מאוחר
    אגב לא ראיתי באתר איך משתמשים בקוד הנחה ?

    1. היי, אכן ניתן להתקין לפני הנסיעה. ניתן להוסיף נפח גלישה אחרי רכישת איסים דרך האתר/אפליקציה שלהם.
      את קוד ההנחה מוסיפים במהלך הרכישה.
      לגבי השירות שלהם – מקווה שהם ישפרו אותו בקרוב, בערב הוא היה טוב יותר.

  24. שלום וברכ, בעקבות הכתבה רכשתי esim של airalo. לא הצלחתי להתקין את ה- esim באיפון. לצערי פניותיי ל-airalo דרך האפליקציה לא נענות ואין שום דרך ליצור אתם קשר. אכזבה גדולה מציפיית לשירות איכותי.

  25. היי, לצערי התאכזבתי. בעקבות הכתבה קניתי esim של airalo אך נסיונותיי להשיגם לצורך סיוע בהתקנה לא צולחים. אין טלפון, אין מייל, אין צ׳אט, ולפנייתי דרך האפליקציה כאמור אין תשובה.

    1. היי דודי. מבאס לשמוע, מקווה שהם ישתפרו בקרוב, בעבר הם היו יותר טובים

  26. היי יותם
    הייתי בהונגריה ועברתי לצ׳כיה, מה עליי לעשות כדי שהאינטרנט יעבוד?
    יש לי חבילה לחודש
    האם זה עובד אוטומטי?
    האם הווי פי צריך להיות פתוח?
    תודה אלי

  27. אם משהו מתקשר אליי מהארץ. למספר הישראלי שלי. אני אחוייב על ידי הרשת הסלולרית שלי?

    1. אצלי (חברת פלאפון) זה רק אם אני עונה, אני מניח שכך אצל כל המפעילות

  28. רכשתי חבילה אבל לא ברור לי איך מפעילים אותה?
    עקבתי אחריי ההוראות אבל נגיד אין לי את האפשרות ברשת של avea?
    אז איך עושים כדי לדעת שזה בטוח מופעל ולא הסים של הארץ?

  29. היי יותם, אודה לעזרתך
    רכשתי היום את הסים הוירטואלי כשבוע לפני הטיסה שלי, דרך אפליקציה airalo עבור טיסה לדובאי.
    הגדרתי באייפון תחת סלולרי:
    ראשי (הנייד שלי) ללא שינוי, משני-נסיעה singtel
    השאלה שלי היא:
    1.איך אני יודע מי מהם (ראשי או משני-נסיעה) מוגדר לגלישה ומי מוגדר לשיחות?
    לעניין שיחות- האם השיחות הן דרך וואטסאפ או התקשרות רגילה? ומה לגבי הודעות sms?
    2.נכנסתי בהגדרות של האייפון לסלולר ->משני נסיעה, לבחור רשת וכיביתי לחצן אוטומטי, ברגע שכיביתי את האוטומטי לא הופיעה רשת Du (עבור דובאי), האם זה בגלל שאני בארץ? והאם זה אמור להופיע כשאהיה בדובאי? לאחר מכן הבנתי שצריך ללחוץ על לחצן ׳נתונים בנדידה׳ ואילו בראשי (המפעיל פלאפון) לכבות.

    1. היי,
      1. תחת הגדרת ״cellular data״ בוחרים בסים שדרכו יהיה הדאטה
      2.החבילות של איירלו הן רק לגלישה, אז שיחות דרך וואטסאפ בלבד. שיחות/SMS יצאו ויכנסו דרך הקו הרגיל.
      3.נכון, רק כשתהיה בדובאי היא תתחבר לרשת המקומית. את נתונים בנדידה צריך בהחלט להפעיל רק לאייראלו ולכבות למפעיל הישראלי
      נסיעה נעימה

  30. שלום יותם,
    רכשתי חבילה
    התקנתי את esim במכשיר אבל כשאני מנסה להגדיר את הקוד qr הוא לא מצליח ורושם לפנות למפעיל
    מה עושים?

  31. שלום,
    הגדרתי את ה esim לקבלת שיחות ונתונים ניידים.
    את הsim הרגיל הגדרתי רק הודעות כדי לקבל הודעות בחינם.
    בחול קיבלתי שיחת טלפון ועניתי כי חשבתי שאני מחובר דרך wifi.
    כשחזרתי סלקום חייבו אותי על השיחה.
    איך זה קרה בהתחשב בהגדרות הנ”ל?
    פיספסתי משהו?
    תודה

  32. שלום. מחזיק אייפון 13. מעונין לרכוש חבילה איזורית, אשר תופעל רק שבוע לאחר הנחיתה ביעד ( בשבוע הראשון נמצאים באיזור ללא קליטה). 1.האם לרכוש עכשיו ולמנוע הפעלה, ובאיזו דרך למנוע ההפעלה
    או
    2.לרכוש ערב ההפעלה ?

    1. היי, הספירה של הימים מתחילה ברגע שהסים מתחבר לרשת מקומית. על כן יש שתי אפשרויות: או להתקין בארץ ולכבות את הסים עד שצריך אותו, או פשוט להתקין אותו יום לפני הזמן הרצוי.
      מוזמנים להשתמש בקופון הבא לקבלת 10% הנחה בחנות ה-E-SIM של חדשות תעופה: ״אביב10״

  33. הי יותם
    שאלה קצת דבילי אולי
    כתבת כאן למעלה שאתה מכבה רק את הגלישה בסים הישראלי… כלומר רק את הנדידת נתונים, או שזה דרך המפעיל?
    אני כמובן רוצה לקבל רק sms בחו”ל כי צריך את ה לאישורי העברות ועוד יש אפשרות לבקש מהספק הישראלי רק SMS?🤔

    1. היי שאלה טובה. כשמכבים את הנדידת נתונים במפעיל הישראלי זה מפסיק רק את הגלישה כך שאפשר להמשיך לקבל sms כרגיל.

  34. היי
    ביצעתי התקנה וקניתי חבילה לטורקיה וזה עבד.
    אני רוצה לעשות זאת גם ליוון.
    האם רק לקנות חבילה ליוון או שזה דורש התקנה נוספת?

Comments are closed.