כפי שפורסם בחדשות תעופה, החל ממחר, יום שני ה-26.4, תעבור חברת איתיחאד איירווייז (אתיחד) להפעיל 5 טיסות שבועיות מתל אביב לאבו דאבי. הטיסות ימשיכו להתבצע במטוסי ה-787-9, 787-10 ו-A320, אליהם יצטרף אורח חדש – מטוס ה-777 של החברה. כל המטוסים בקו בין תל אביב לאבו דאבי יהיו בתצורה של 2 מחלקות: תיירים ועסקים. זאת כאשר בחלק מהטיסות ליעדים רחוקים מפעילה החברה מטוסים בתצורה של שלוש מחלקות: תיירים, עסקים ומחלקה ראשונה המותקנת בחלק ממטוסי ה-787-9 וה-777-300.

מטוס 777-300 של חברת איתיחאד איירווייז
מטוס 777-300 של חברת איתיחאד איירווייז

במקביל יצאה חברת אתיחד במבצע האביב שלה. על פי הודעת החברה יוצעו כרטיסי טיסה לטסים עד ה-30 לנובמבר במחיר מ-475$ לבנגקוק, 522$ לפוקט ומ-465$ למלדיביים. זאת בזמן שכרטיסים לטיסה קצרה של 3 שעות לאבו דאבי עומדים על מעל ל-500$. המחיר כולל כבודת יד במשקל  עד 7 ק״ג ומזוודה במשקל של 20 ק״ג. בטיסות ההמשך מוגשת ארוחה חמה.

איך לקנות כרטיס של איתיחאד בחצי מחיר

כידוע, לאל על ואתיחד הסכם שיתוף קוד המאפשר לרכוש דרך אל על כרטיסי טיסה לטיסות של אתיחד. מבדיקת חדשות תעופה עולה כי אל על מוכרת כרטיסים על חלק מהטיסות במחיר נמוך כמעט ב-50% מהמחיר שמוצג במערכת ההזמנות של אתיחד. כך לדוגמא, אותם כרטיסים במחלקת תיירים שמוצעים באתיחד ב-580$, מוצעים באתר אל על במחיר 350$. מחיר אטרקטיבי למדי לחברת תעופה מעולה.

הבדל של 50% במחיר הטיסה באתיחד מול אל על
הבדל של 50% במחיר הטיסה באתיחד מול אל על

חברת אתיחאד, חברת הדגל של אבו דאבי, החלה לטוס לישראל בחודש אפריל בשנה שעברה עם 2 טיסות שבועיות ועתה, כאמור, היא עוברת להפעיל 5 טיסות בשבוע. זאת כאשר מטרתה היא להסתער על נתיב התעופה למזרח הרחוק. על פי נתוני החברה כ-70% מהנוסעים שטסים איתה מישראל ממשיכים ליעדים במזרח. הטיסות מישראל ימריאו בימים א,ב,ג,ה ושבת בשעה 15:15 וינחתו בנמל התעופה של אבו דאבי בשעה 19:35. נוסעים מישראל שיבחרו לטוס ליעדי המשך יוכלו להנות מתכנית חניית ביניים שכוללת עד שני לילות באבו דאבי במלונות 3-4 כוכבים על חשבון החברה.

חברת אתיחאד החלה להפעיל טיסות לישראל בחודש אפריל 2021 ובשלב זה היא עדיין שחקן שולי מאד בנמל בן גוריון. את שנת 2021 היא סיימה עם הטסתם של 12,165 נוסעים בקו תל אביב – אבו דאבי (נתון המהווה 0.19% מנפח הפעילות של נתב״ג). ברבעון הראשון של 2022 היא הטיסה בקו זה 10,492 נוסעים שמהווים פחות מחצי אחוז מכלל נפח התנועה בנתב״ג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *